su tam videa aj galeria stranka funguje len par hodin casom toho bude viac a viac
tu je link
Kód: Vybrať všetko
http://bodybuilding-ronnie-coleman.blogspot.com/
Kód: Vybrať všetko
http://bodybuilding-ronnie-coleman.blogspot.com/
Sak robim si prdel... ale je to riadne hovado, az tazko uverit, ze sa vymakal prirodzenou cestou... inak to som aj niekde pocul, ze on neposobi na oficialnych sutaziach... no ale ja som laik v tejto oblasti, tak sa na mna nehnevajte plspHysIQ napísal:Tak toto je kvalintna blbost. Ty asi nevies ze im pravidelne odoberaju krv a testuju ci sa v nej nenachadzaju zakazane latky.
Blbosť! najlepší kulturista všetkých čias je Steven Reeves; dokonalá harmonia estetiky a symetrie...JOHNNYTRAVA napísal:kuknite tuto stranku venovanu najlepsiemu kultiristovi vsetkych cias.
Presne!!! Dnesny trend je akurat o objemoch pricom symetria a estetika nikomu nic nehovori...Te-wei napísal:Blbosť! najlepší kulturista všetkých čias je Steven Reeves; dokonalá harmonia estetiky a symetrie...
lol, jeho brucho je dokaz toho, ze berie synthol?Vies co je synthol?Vies ako sa aplikuje?Si to po sebe precitaj....O tom bruchu by som skor povedal, ze je to kvoli vaham s akymi cvici. Nevravim, ze je cisty, ale urcite nema na sebe synthol. Nepotrebuje hokali520 napísal:.... Na Colemanovi je jednoznacne vidiet ze nieco bral, staci sa pozret na jeho brucho to su uz priznaky ked niekto bere Synthol.