Nikon D40

Ak plánujete kúpu HW, SW, elektroniky..., tak si skúste nechať poradiť...
tebo
Novice
Novice
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Nikon D40

Príspevok od používateľa tebo »

Zdravím.
Plánujem si koncom leta kúpiť dobrý foťák.
Čo poviete na NIKON D40 :?:

http://www.megafoto.sk/Nikon/d40-18-55
http://pocitace.sme.sk/clanok.asp?cl=3089447

Ďakujem za názory a poprosím ak by sa našiel nejaký odborník, nech mi tu nepíše technické veci, ktorým nebudem rozumieť, ale niečo pochopiteľné. Som len amatér, ale plánujem sa zlepšovať... :)
vivaSlovakia
Guru wannabe
Guru wannabe

Príspevok od používateľa vivaSlovakia »

Nazdar, vitaj na fore :wink:

No takze zacneme tym ze kupujes ZRKADLOVKU co je pre domace pouzitie blbost, pokial niesi nejaky profesionalny fotograf !

doporucal by som ti vybrat nejaky slusny digitalny fotak z Olympusu, mam s nimi dobre skusenosti, a urobia krajsie fotky ako ty s tou zrkadlovkou ;)
tebo
Novice
Novice
Kontaktovať používateľa:

Ahoj.
Ďakujem :)
Nemyslím si, že sa mi oplatí kupovať digtál. Veď tá zrdaklovka má aj režim AUTO a postupne by som sa s ňou učil pracovať a určite je to už kvalitnejší foťák ako nejaký digitál... Nemyslíš??
Maki
Darca
Darca

Príspevok od používateľa Maki »

ak chces silou mocou zrkadlovku(ako ja) - lacnu,viac menej amatersku a spoliehas sa na to,ze sa s nou naucis(ako ja) tak odporucam trojicu
Nikon D40X
Canon 400D a
Olympus E510 ...

o tychto uvazujem ja .. k D40 - podla mna dost slusny fotacik a pre fotoamatera bohate staci, ale kym sa s nou naucis robit tak vedz ze pokazis vela zaberov a s AUTO rezimom budes vyzerat ako trapko(nic v zlom).. skor by som mozno na zaciatok uvazoval o EVF zrkadlovke - napr Panasonic FZ50 ;)
tebo
Novice
Novice
Kontaktovať používateľa:

Nie nie nie, ja nechcem ten panasonic, veď to nie je zrkadlovka, ale nejaký ultrazoom.