zdravim vas. mam problem s napalovanim dvd pri vsetkych rychlostiach. uz som cistil optiku, vymenil kabel, nanovo nainstaloval nero a stale mi to blbne. raz mi to napali potom zas nie. skusal som to napalovat z oboch hdd a neslo (napr. hry na psp sa mi este nepodarilo vobec napalit a skusal som to z oboch diskov napalit) potom som skusal napalit video a raz islo potom zas nie. minul som asi 8 dvd ale dnes som uz radsej kupil RW uz som z toho zufaly a neviem si s tym uz rady
btw: u kamarada som tu mechaniku skusal a bez problemov sa napalili dve dvd na 4x a 8x a mne to raz ide a potom zas nie.
snake2 napísal:a co konkretne myslis pod tym pojmom : "nejde to " ?
bolo to myslene tak ze som jednu zlozku co som chcel napalit skusal z oboch diskov ale neslo to aj tak lebo kamarad mi hovoril ze to moze byt aj tym ze je hdd poskodeny tak som to vyskusal
skus teda tu napalovacku vybrat a zajst ku kamosovi , tam na skusku napalit cca 5 (RW) diskov a potom sa da posudit , ci je chyba v mechanike alebo ma to nieco spolocne s tvojim kompom
srry, mas to v 1. poste, som si to nevsimol , jedine co ma teraz napada bude asi soft , aku verziu nera mas ? mas tu istu co kamarat ? mas ten isty OS ?
ak mas Alcohola , tak poskusaj nejake IMAGEs ponapalovat , tym by sa potom dalo dojst k tomu , ze chyba je v nerovi
mame rovnakeho nera 6 a aj win xp...no najprv som mal nero 7 ale ked mi to blblo tak som nanovo nainstaloval nero 6 (dva krat)...skusim ten alcohol 120% ci to pojde v pohode ale v nere to asi nebude lebo cca pred pol rokom som pouzival ten isty co mam teraz a nemal som ziadne problemi
Nepripajal si k tej mechanike aj inu mechaniku? Lebo ja som mal nedavno podobny problem po tom ked som na ten isty kamel pripojil jednu cdromku a prepla mi to do nejakeho divneho rezimu. Potom mi napalovacka odpalovala cd/dvd jedna radost. Pomohol len new win. Napis presne aku chybu ti vyhodi nero