Jedno dievča prišla ako nová brigádnička do podniku kde pracujem ako čašník, ako každému novému zvyknem trochu pomocť nech sa rýchlejšie uchití a začaly sme biť trochu často spolu aj keď som to nebral nijak vážne až keď sme spolu išli domov a ona mi dala na rozlúčku pusu čo mi bolo velmi divné pretože som ju ani nepoznal dobre... Na druhý deň sa tam došla zabávať ja som pracoval a neskor vnoci došla za mnou objala ma a začali sme sa bozkávať bolo to príliš rýchle a mne sa to celé nezdalo no dá sa povedať že ma "zbalila" jak videli niektorý ludia ktorý ma trochu poznali že niečo medzi nami je tak 2 kamaráti išli za ňou a povedali jej že nech mi neublíži... vlastne ona mi to povedala a dodala že by to nikdy nespravila... Tiež ako som vravel mi povedala že ma lúbi spraví pre mňa všetko a bez zo mňa by umrela jednoducho že ku mne cíti viac ako pri svojom predošlom 2 ročnom vzťahu... Lúbil som ju a tiež by som pre ňu spravil všetko len potom sa to začalo kaziť keď ma začala postupne ignorovať nechcela biť so mnou na svojich narodeninách až mi nakoniec povedala že stým chalanom čo tak dlho chodila že ho ešte stále miluje... Som dosť citlivý čo sa týka vzťahov a velmi mi tým ublížila aj napriek tomu som ju už neotravoval a do statusu na icq som si napísal že som snou prežil najkrajšie dni v živote (bol som sňou týžden) pretože viem že citom sa rozkázať nedá a nikto ma nepodržal nepovedala prepáč a je jej to lahostajné aj potom všetkom čo mi povedala... ale cítim sa stále blbo a cítim aj hnev voči nej za to čo mi urobila asi je jediné riešenie klin klinom vybiť ale ako dlho to zas potrvá keď ju budem stále vidieť v práci
Klamstvá ???
-
Bushido
Medium Professional
- Kontaktovať používateľa:
Klamstvá ???
Nechcem robiť nový topic ale musím neviem ako inak a koniec koncov aj tak sem idem len keď niečo potrebujem tak sa na mňa nehnevajte ale stretli ste sa už niekto s touto situáciou ?