Aký mate fotoaparát ?
-
den333
Professional
- Kontaktovať používateľa:
pozrite sa na tuto Leicu M8...vyzera uplne ako stary fotak a je to vysupovana novinka
http://www.leica-camera.co.uk/photography/m_system/m8/
-
Jeremy
Medium Professional
a o ake neuspechy ide?hezo napísal:Jeremy: mám ho už asi rok aj pol a nic som nenafotil dohromady, odradzuju ma neuspechy, chcel by som hlavne nočnu fotografiu
takze problem nieje ani tak vo fotaku ako v tom ako urobit dobru foto ..
takze kukni si stranky typu fotoroman.cz
vies co ja kym som sa so zenitom zabehal tiez to trvalo tak rok. podstate kukni si napr fotoaparat.cz sleduj dobre fotky a taktiez komentare ku fotkam to mi velmi pomohlo v podstate dostaval som do oka expoziciu.
a co sa tyka nocnych fotiek kup si stativ, velky nie ten malinky. zacni nie s uplne nocnymi ale napr ked sa zacina stmievat nastav cas co ja viem na dakych 10minut vyjdi nad mesto a odfot panoramu mesta
a ak chces nocne foto napr krasneje vysveitene typy hodis stativ nastavis cas optimum pri nocnych tak 10-30 min a budes mat na foto hviezdy v pohybe
-
Andi_Cibula
Addict
Presne, presne tak, film je, dá sa povedať ušlachtilé záznamové médium, farby môže mať pri dobrej expozícii krásne, to je niečo úplne iné ako snímač, snímač totiž zachytí čierno a zašumí to, zatiaľ čo na filme budú 'vypálené ' miesta len tam, kde niečo skutočne je.
Takýmto spôsobom sa dá napr. zachytiť celonočný pohyb hviezd po oblohe, kde sa fototka exponuje prakticky celú noc.
Takýmto spôsobom sa dá napr. zachytiť celonočný pohyb hviezd po oblohe, kde sa fototka exponuje prakticky celú noc.
-
JohnFrusciante
Star
-
Jeremy
Medium Professional
a aku ides kupit? aku znacku a typJohnFrusciante napísal:mne ked sa podari tak budem mat digitalnu zrkadlovku. tesim sa jak male decko. nie je to ziadna pecka fotak ale 7,1 MegaPx, 10x opticky zoom, o digitalny sa nestaram lebo je to hovadina. 2GB pamete.. uaaa tesim sa festy na nho. treba mi len baterie, nabijacku, puzdro a kartu a je moj