Fotografia - novinky, technika, diskusia
-
Danny_Vin
Expert
- Kontaktovať používateľa:
Re: gimp is fucking good
Je to efektne, ale na moj kus, az prilis upravene.zelovoc napísal:toto je ta ista fotka, co je navrchu, akurat po kratkej uprave.
Velmi sa mi paci ta fotka hrozno.jpg. Akoby tam bol isty vztah medzi tymi bobulkami. Celkovo ta fotka na mna posobi velmi dobre. Ta sa ti podla mojho nazoru zatial asi najviac vydarila.
hrozno2.jpg je tiez zaujimavy zaber, ten pad do vody pripomina skleneny pohar, teda aspon mne
Na lepsiu kritiku si pockaj od jina, ja este nie som taky dobry vo fotografii, aby som ti to okritizoval na urovni....
-
jin
VIP
Danny_Vin: Ľudia na DEVe o tvojich prácach tvrdia niečo iné
zelovoc:
hrozno - Na môj vkus priveľmi upravené, ale zároveň sa Ti podarilo vytvoriť ilúziu pastelovej maľby. Zaujímavá je tiež kompozícia, na prvý pohľad chaos je akoby usporiadaný a riadený dvoma dominantnými elementami. Pripomína mi to tvorbu Milana Paštéku. Možno ako jediný detail by som vytkol viditeľnosť svetelného zdroja dole vľavo na okraji, ale to je minutka v PS
hrozno2:Upravené síce impozantne, no celkový dojem kazí pár vecí. V prvom rade je to priveľký počet svetelných reflexií. Nepoužívaj priamy svetelný zdroj, radšej ho nejako rozptýľ (list papiera pred žiarovku etc.), aby nedopadalo tak priamo. Potom ti vznikajú expozičné prepaly a hviezdičky. Inak celkom príjemná kresba a aj rozmazanie by sa dalo vnímať, ako umelecký zámer. Čo by som ešte vytkol, je viditeľná hľadina a dolný okraj vázy (pohára?). Ale to sa dá všetko orezať.
mando: Milión filtrov, diváka zaujme, ale iba na prvý pohľad a to svojou farebnosťou. Chyby podobné, ako pri hrozno2. Urob si ešte jednu fotografickú session s týmto istým motívom a skús sa fakt pohrať troška s tým osvetlením, pre tento typ fotenia sa mi to zdá vážne nevyhnutné.