Prírodovedecká fakulta (pomoc)

Ak neviete kam zaradiť Váš príspevok, použite túto kategóriu...
Stoporko
VIP
VIP
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Prírodovedecká fakulta (pomoc)

Príspevok od používateľa Stoporko »

Som študent prvého ročníka a potrebujem pomôcť: Na zápise mi dali do indexu pečiatku "riadny zápis," no neboli tam ešte zapísané všetky predmety o ktoré mám záujem. Je možné si ich teraz do indexu dopísať a zájsť na študijné pre ďalšiu pečiatku? A druhá otázka: ako je to na tejto fakulte stelesnou. V žltej kižke čítam že povinne voliteľný predmet. Takže ho treba tiež zapísať? A pokiaľ chcem chodiť na napr. vodnú turistiku, tak aj tak sa zapisuje len ako telesná?

predom díík za všetky zmysluplné odpovede. A sorry za dummy otázky.

EDIT:
takze predmety musia byt finalne zapisane do 30.9. ale na studijnom visi oznam, ze zapis uz prebieha len elektronicky.

Vela stastia. <><
spermia
Light Star
Light Star

Príspevok od používateľa spermia »

no,do indexu si mozes zapisat este aj ine predmety,ktore si si nevybral,len neviem ci uz nevyprsal cas na zmenu predmetov,ale skusit to mozes,kazdopadne ale musis ist s tym na studijne,nech ti to potvrdi..koho mas ako studijneho?
jo a na telesnu sa zapisujes dole vo fitku,na stole je kopa papierov,a potom tam budes chodit normalne..jo a daj vodnu turistiku na 10.40 budeme tam traja prinajmensom potom,ak si bio..:D:D
zuzkazuzka
VIP
VIP
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa zuzkazuzka »

No ja už som síce po škole a bola som aj na inej fakulte, ale možno ti pomôže systém zapisovania predmetov, ktorý bol u nás.