Jak dostat obraz konzole na monitor notebooku?
Jak dostat obraz konzole na monitor notebooku?
Chtel bych se vas zeptat, jestli lze, a jak, dostat obraz hrani na konzoli dostat na monitor notebooku. Studuju na intru a nemam tady TV, tak nevim, jestli by tam nejak obraz sel dostat. Proste ze budu hrat a misto na TV se budu koukat na monitor notebooku. Mam tady zdirku VGA. Diky za rady.
este mi skus povedat ako to tam vyladi!?puccik napísal:Ak mas tv out na notebooku tak bi to malo ist ak nie tak si dokup externi tv tuner a malo bi to ficat
pokial viem konzola ide do TV cez scart alebo cez hdmi
ak cez scart, este by som nasiel niekde konverziu zo scart na rgb cinche ale ako z toho spravit signal pre koax... hm, mi je zahadou...
jedine ze by si mal este nieco medzi tym ale...hm... nezda sa ti to byt komplikovane?
-
nitrox
Light Star
- Kontaktovať používateľa:
vyladí : to skôr namoduluje, ale to by bolo dosť zložité, bez použitia nejakého ďalšieho zariadenia, napr. videa, ktoré by toto vedelo zvládnuť, ale je to naozaj komplikované, a tá redukcia zo scart na cinch nieje žiadny problém.deblasco napísal:este mi skus povedat ako to tam vyladi!?
pokial viem konzola ide do TV cez scart alebo cez hdmi
ak cez scart, este by som nasiel niekde konverziu zo scart na rgb cinche ale ako z toho spravit signal pre koax... hm, mi je zahadou...
jedine ze by si mal este nieco medzi tym ale...hm... nezda sa ti to byt komplikovane?
TV out je výstup z notebooku, alebo PC to je jedno, cez neho v žiadnom prípade nedostaneš obraz dnu.Puccik napísal: Ak mas tv out na notebooku tak bi to malo ist ak nie tak si dokup externi tv tuner a malo bi to ficat
Dalo by sa to jedine, ak by na konzole mal výstup na scart, resp. cinch a na notebooku vstup. A akby mal na konzole výstup pre VF koaxiál, tak na notebooku by stačila len TV karta.
-
nitrox
Light Star