Problem s PC

Ak potrebujete pomoc alebo poradiť, píšte sem (len PC, elektronika atď.)...
berija111
Light Professional
Light Professional
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Problem s PC

Príspevok od používateľa berija111 »

mam niekolko problemov!
1: ked dlhsiu dobu bezi bez toho aby sa nieco robilo tak sa normalne vypne monitor a nenaskoci az po zapnuti a vypnuti PC nie po restarte!!
2: ked pustim nejaku dost narocnu hru napriklad Crysis a zacne sa hra po loadingu spravy to iste!!(Pri deme mi to nerobilo) - neni to ze sa mi PC prehrieva bo to mam overene
3: dneska rano pustim PC a monitor NO SIGNAL a pc vrcal normalne len DVD-RW mechanika zacala robit hluk akoby tam bol disk a neda sa nacitat poznate ten zvuk :-) ale nic tam neni tak som odpojil vsetky mechaniky a nechal iba HDD a stale nic tak som vybral baterku z dosky a nasunul a zapnem a uz hned isiel normalne :roll: uz nemam nervy na ten moj PC a roby mi podobne veci stale! ked som mal XP robilo to teraz ked mam Vistu roby este vacsie vystrelky
dakujem za pomoc :-)
drdi21
Star
Star
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa drdi21 »

to bude asik hw chyba.mozno doska alebo procak.kazdopadne daj ho do servisu skontrolovat a potom uvidis co a jak.a odporucam prejst na xp-ecko.
Šu-Do
Redeemer
Redeemer
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Šu-Do »

ty mas teda jaky desivy PC :D
vyzera to na VGA.. ale potom by ti neblbla aj mechanika... mozno bios... alebo doska ?

//
pato83 napísal:Sudo tu spominal bios, takze upgrade biosu, pripadne cakat alebo mozno aj reklamacia a nech sa staraju. Asi predvcerom nam doslo do obchodu podobne sa spravajuce pc a riesenim bol upgrade biosu, ale bol to este socket A, takze hodne stare ale pomohlo.
nj.. flash biosu..
pato83
Addict
Addict

Príspevok od používateľa pato83 »