Pomoc s programovaním programu v Delphi 7

Programovacie jazyky, rady, poradňa...
Maniak
Medium Expert
Medium Expert
Používateľov profilový obrázok

Pomoc s programovaním programu v Delphi 7

Príspevok od používateľa Maniak »

Mám Delphi 7 Enterprise a chcel by som si urobiť program ktorý mi prerobý HTML súbory na aplikáciu.

V Delphi som iba začiatočník, takže by som bol najradšej keby ste mi sem dali komplet zdroják na skopírovanie :) ale vďačný som za každú radu.
mastermind
VIP
VIP

Re: Pomoc s programovaním programu v Delphi 7

Príspevok od používateľa mastermind »

Maniak napísal:Mám Delphi 7 Enterprise a chcel by som si urobiť program ktorý mi prerobý HTML súbory na aplikáciu.

V Delphi som iba začiatočník, takže by som bol najradšej keby ste mi sem dali komplet zdroják na skopírovanie :) ale vďačný som za každú radu.
prerobit html subory na aplikaciu? WTF? co si pod tym mame predstavit
audiotrack
VIP
VIP
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa audiotrack »

Maniak napísal:Mám Delphi 7 Enterprise a chcel by som si urobiť program ktorý mi prerobý HTML súbory na aplikáciu.

a ja by som bol rád, keby si mi za taký zdroják aj zaplatil ;)
Maniak
Medium Expert
Medium Expert

audiotrack napísal:a ja by som bol rád, keby si mi za taký zdroják aj zaplatil ;)
Ak by bol dobrý a cena primeraná (takže tým myslím malá) tak prečo nie.

Lenže má to veľký háčik!!!:!: Ako to chceš urobiť s tou odmenou :?: pretože keď ti zaplatím vopred nebudem mať istotu že to bude funkčné a predpokladám že my zdroják nedáš vopred, takže sme v dosť blbej situácií. :(
Maniak
Medium Expert
Medium Expert

mastermind napísal:prerobit html subory na aplikaciu? WTF? co si pod tym mame predstavit
Takže povedzme že mám Html súbory s obrázkamy a externímy CSS a mám to na off-line prezeranie. Lenže je to dosť škaredé(zložka plná súborov) a dlho sa to načítava.

Keby som mal tie súbory ako aplikáciu tak sa to rýchlejšie načítava a je to krajšie než priečok plný súborov.
chrono
VIP
VIP