Potrebujem také ako screenshot, ale videové

Grafika, webdesign, spracovanie videa a zvuku...
MayDaySK
Star
Star

Potrebujem také ako screenshot, ale videové

Príspevok od používateľa MayDaySK »

Nazdarte som začiatočník a potrebujem niečo také ako program na fotenie screenshotov ale taký čo robí videá. Napríklad že si pustím nejaké video na nete a označil by som rámeček klikol na REC a ono by sa mi nahrávalo na HDD vo formáte MPEG alebo AVI. Viete čo myslím nie?
hojko
Site Admin
Site Admin
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa hojko »

SnagIt!, Fraps, HyperCam...
MayDaySK
Star
Star

Díky a teraz by som potreboval niečo na zachytenie zvuku. Napríklad pustím si niečo na youtube a potreboval by som tú podmazovú hudbu ako MP3 si spraviť.
hojko
Site Admin
Site Admin
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa hojko »

Stiahni si program na stahovanie z YouTube, ktorych je dost vela a hudbu si mozes v pohode vystrihnut. Ak sa nemylim, tak Fraps toci aj zvuk.
callop
Star
Star
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa callop »

alebo zapni nahravanie hudby v programe audacity
MayDaySK
Star
Star

A je niečo také čo berie aj integrovanú audiostopu? Lebo som skúšal v preferenciách nastavovať 2 z nich berú aj zvuk ale cez mikrofón. Síce sa to video nahralo tak že program snímal obraz avšak oveľa nekvalitnejšie ako je to v snímanom vídeu. A zase mikrofón nahrával zvuk z reproduktorov počítača ale výsledný efekt je len nekvalitné video a zvuk ako keby som natáčal nejakú svadbu na videokameru.

Chcem program ktorý normálne nasníma video z youtube, z televíznych archívov atď. Že zostane zachovaná aj kvalita a aj zvuk by to bralo integrovane. Triale sú obmedzené ale bol by som ochotný aj zaplatiť zaň. Tak mi poraďte postup ktorý zvládne aj začiatočník že vojdem do predajne Shark Computers kúpim si program v slovenčine. To ja potrebujem.