Zárobok v zahraničí pre študentov
Zárobok v zahraničí pre študentov
Prosím tých, ktorí už absolvolali, či majú skúsenosti, aby sa vyjadrili, poradili...
Rád by som vedel ako si najlepšie zvoliť prácu - brigádu v zahraničí, na leto - júl, august...
Počul som dobrá reči na student agency, máte skúsenosti? Popr. s inými? Plat, podmienky, kvalita...?
Rád by som vedel ako si najlepšie zvoliť prácu - brigádu v zahraničí, na leto - júl, august...
Počul som dobrá reči na student agency, máte skúsenosti? Popr. s inými? Plat, podmienky, kvalita...?
-
misokgb
King
- Kontaktovať používateľa:
Si nejako zmeskal ne?
Ale co viem, tak dost beru na oberacku jahod a tak, da sa tam zarobit tak, ze doneses 50k cisteho co ti ostane, cesta mimo aj vsetko, ale narobis sa jak kon a adresa na firmu sa da vygooglit... Alebo potom vykladat tovar v nieco ako Tesco a pod shopy... Tam zarobis o trosku menej... Treba pozret na nete, no jedine agentury, alebo znamy, lebo inak tie firmy a sukromnici sa spoliehaju vacsinou na agentury... 
EDiT: este tuto ti posielam jeden cmucik

EDiT: este tuto ti posielam jeden cmucik
-
dew6
Light Star
Bola som v Anglicku, no asi ti moc nepomôžem, lebo som tam bývala u matky a robotu som si vybavila viac-menej tiež cez ňu, ...
No určite nechoď v žiadnom prípade naslepo!!!
Počula som o takých prípadoch obchodovania s ľuďmi, že si to sem netrúfam písať... (prípadní záujemcovia o toto cez ss)
Fakt sa to naslepo neoplatí a ani tak , že známy má známeho.... 
No určite nechoď v žiadnom prípade naslepo!!!
Počula som o takých prípadoch obchodovania s ľuďmi, že si to sem netrúfam písať... (prípadní záujemcovia o toto cez ss)