K tymto spravam som sa dostal vdaka tomu ze mala pokazeny mobil a ja som jej pozical moj co teraz nepouzivam.
(xxx je dedina kde bola v tom bare ale pisem radsej xxx nech to je aspon kus anonymne a yyy je mesto kde studuju)
To co je boldom sa mi zda z jej strany take „divne“
No takze zo zaciatku tu chybaju podla mna tie klucove spravy lebo prva co som nasiel v prijatych bola tato:
Jano 25.11 09:55
Nevadi, v pohode mozme byt aspon dobry kamarati a mozno neskor v buducnosti, dobre teraz to neriesim ja len tak ze si sa mi zapacila a vcera som ti to chcel napisat. Ved sa este stetneme na XXX pa Jano.
Jano 27.11 18:51
Ahoj, ako?? Bola si dnes v skole? Lebo spoluziaci tam mali nieco vybavit s nejakymi chalanmi z vasej skoly tak som bol s nimi, myslel som ze ta uvidim. Niektory sme odisli do takej budky nedaleko od vasej skoly na pivo, tak ani neviem o co tam islo. Ty nahodou nevies? Jano
Laska 27.11 18:57
Ahoj. Joj skoda ze sme sa nestretli, ale ja som bola na praxi preto ani netusim co sa dialo v skole. Inac ty kam chodis do skoly? Inac dufam ze si nezabudol na to ze mi mas dat nabuduce oznamko
Jano 27.11 19:07
No ja som nezabudol mam este posledne dve jedno pre teba len ci si ty nezabudla?? Inak chodim do ZSSS casnik vlastne spolocne stravovanie taka hlupost asi tolko. Iba skoda ze som ta nestretol, mohli sme ist na caj lebo s chalanmi vyslo len studene pivo a bola riadna zima!!
Laska 27.11 19:11
Prevdaze som nezabudla uz som ti aj vypisala a aj ja chcem od teba pekne venovanie. Ten caj by som si s tebou dala. No nevadi nabuduce
Jano 27.11 19:27
To venoavanie musim uz teraz zacat vymyslat ale aj tak neviem kedy sa najblizsie stretneme lebo tento vikend ma (jej kamaratka ta z baru) dozvuky a ak dobre viem tak(priatel je kamaratky ) za nou nepojde, tak uz len potom niekedy na xxx.Alebo ako to tebe bude vyhovovat, mozme sa dohodnut aj na tom caji koli tym oznamkam ak to tvojmu priatelovi nebude prekazat ( prekaza ale co uz narobim

)
Laska 27.11 20:24