Dosť blbý problém
to JV:
co mate s tymi pedofilmi? nehovorim, ze na svete niesu, ale preco ma byt hned kazdy, v tomto pripade 20r chalan, ktoremu sa lubi 14r pedofilom???
pedofilia je choroba. idem po ulici a poviem si ake pekne dievca, dozviem sa ze ma 13 a mam mat pocit, ze som pedofil? ... sry odbacam od temy, ale tento nazor mi neda...
Moze byt pedofil, ale neverim tomu proste, a to este kvoli tomu len, ze sa mu paci 14ka ...
co mate s tymi pedofilmi? nehovorim, ze na svete niesu, ale preco ma byt hned kazdy, v tomto pripade 20r chalan, ktoremu sa lubi 14r pedofilom???
pedofilia je choroba. idem po ulici a poviem si ake pekne dievca, dozviem sa ze ma 13 a mam mat pocit, ze som pedofil? ... sry odbacam od temy, ale tento nazor mi neda...
Moze byt pedofil, ale neverim tomu proste, a to este kvoli tomu len, ze sa mu paci 14ka ...
-
t0m4s3
Admin
- Kontaktovať používateľa:
Telenovela nic proti tomuto
15ka na Slovensku a studujuci 20tnik v Cechach, to ma teda buducnost. Videl by som to na 2-3x do postele a odchod. Lebo to dopadne tradicne, ako skoro vsetko co je o tom na tomto fore napisane. No a s tym, ze chalan ju videl a zalubil sa, to snad ani netreba komentovat, to hovori same za seba. V tom pripade, sa ja zalubim tak cca 5x za 3hodiny, ked chodim idem na nakupy do centra 
puzzle: samozrejme pedofil v pravom ponati to nie je, tusim, ze pedofilia je niekde do hranice 2-3 rokov, mozno este menej. Ale je to vhodny vyraz na oznacenie cloveka, ktoremu sa pacia mladsie dievcata, vacsinou vyrazne mimo jeho vekovu kategoriu.
puzzle: samozrejme pedofil v pravom ponati to nie je, tusim, ze pedofilia je niekde do hranice 2-3 rokov, mozno este menej. Ale je to vhodny vyraz na oznacenie cloveka, ktoremu sa pacia mladsie dievcata, vacsinou vyrazne mimo jeho vekovu kategoriu.
to t0m4s3: