takze tento server bude jeden z naj serverov teraz ma vypadky ale kupili taky stroj ze dovi dopo zatial hralo na jednom serveri do 1500 ludi a na druhom okolo 1000 a teraz sa to bude inovovat... http://www.onlinegamers.cz/worldofwarcraft/
trebali by tu asi niekde vycapit odpoved na asi kazdu druhu otazku v tejto teme..ze ktory je najlepsi free svk/cz server, lebo sa to tu zacina pytat kazdy..
tie Q akoze niesu tazke na pochopenie a ked uz opravdu nevies anglicky tak v tych databazach mas aj obrazky a mapy myslim ze sa vynajdes, kolko ludi hraje wowko a anglicky nerozumeju ani makke F
Som začiatočník v tejto hre preto by som sa chcel spítat za ktory národ a druh hrdiny je najlepsie hrat. Potreboval by som popis podla vasich skusenosti na WoW stranakch je to vsetko opisane len povrchne
bart1234 napísal:Som začiatočník v tejto hre preto by som sa chcel spítat za ktory národ a druh hrdiny je najlepsie hrat. Potreboval by som popis podla vasich skusenosti na WoW stranakch je to vsetko opisane len povrchne
samozrejmne za HORDU
UNDEAD ... a preco...
imgage : otrasne
inak vsetko ostatne super
btw : nice Avatar
a btw 2 : sry za OT... v ktorom si sa vela nedozvedel )
bart1234: nepocuvaj R1k1nka Horda smrdi, Aliancia vladne
moje skusenosti:
hral som skoro za kazdeho, nikto nie je najsilnejsi.. zalezi od toho kto vie za koho hrat..
vyskusaj si ako sa ti bude pacit.. potom neskorsie uvidis..
Dam ti radu nadzlato...hraj za frakciu za ktoru hraju tvoji kamarati..alebo ti s kym si vies pokecat....hraj za taku rasu ktora ti je najblizsia...a za taku classu ktora ta bude bavit....to je vsetko
bart1234 napísal:Som začiatočník v tejto hre preto by som sa chcel spítat za ktory národ a druh hrdiny je najlepsie hrat. Potreboval by som popis podla vasich skusenosti na WoW stranakch je to vsetko opisane len povrchne
to za aku rasu hras je v podstate jedno, ale trieda je uz ina vec takze vyberaj skutocne podla toho zaco chces hrat, vyhody tej ktorej rasy a triedy mas popisane na boku