Original CD Win
-
wolker
Amateur
- Kontaktovať používateľa:
Original CD Win
Mám malý problém doteraz mi to nevadilo ale teraz to fakt potrebujem. Mám notebook a k nemu originálny Windovs xp home edition ale ja som to inštalačné CD stratil a teraz potrebujem urgentne reinstal Windovsu lebo už skoro ani nezapne a neviem si rady to CD som nikde nenašiel.
Nedalo by sa to nainštalovať aj bez toho CD aby to bolo originálne. Na notáči mám produktový kľúč od winu
Nedalo by sa to nainštalovať aj bez toho CD aby to bolo originálne. Na notáči mám produktový kľúč od winu
Nechcem zakladať nový topic, tak to napíšem sem. Nedávno som riešil podobný problém s notebookom Asus, ale nevyriešil som ho. Kámoš mi dal domov notebook, lebo chytil zopár vírusov. Tiež má XP Home, k PC mi dal CD Recovery a CD s drivermi, nič viac. Najprv som pozrel cez Partition Magic obraz disku, mal tam skrytú partíciu G:/ Recovery. Vložil som CD recovery do mechaniky a začalo bootovať, potom formátovalo partíciu na FAT32, ako keby sa inštaloval Windows, potom si automaticky pýatlo CD s drivermi, 20 minút sa inštalovali, potom sa reštartoval PC a vypísalo: "Please insert into the drive CD Windows XP Home SP1" alebo tak nejak. Kámoš má tiež dole nálepku s licenciou. Takže, keď stiahnem Win XP Home SP1 CZ, tak to rozbehám? Ako to funguje s týmito tzv. značkovými PC?
Podľa mňa súbory na inštaláciu Windows tam sú, celá ta skrytá partícia Recovery má vyše 4 GB. Normálne sa všetko inštalovalo po vložení CD Recovery, aj všetky ovládače, potom sa reštartoval PC a potom to seklo. Vyskúšam to, to je jediná možnosť.
//k tomu notebooku bolo len CD Recovery a CD s ovládačmi, žiadne CD XP Home k tomu nebolo, preto ma zaskočila ta hláška, že mám vložiť CD XP Home.