Zdravim mam taky problem chcem viediet ako ho mozem riesit.
Pred 2 tyzdnami som bol s peugeotom v autorizovanom servise v Presove s chybou ze mi nefunguju stierace (dazdovy senzor, poloha 2, odstrek a dojazd) nech mi zistia kde je chyba a nech mi vyrataju cenu za opravu. Povedali ze to nebude trvat dhlsie ako hodinu ze mam pockat. Tak som cakal cakal, po 4hodinach vysiel mechanik s hlaskou:
\"Neviem kde je chyba, myslim ze motorcek stieracov ale niecom si isty!!\"
Ostal som zarazeny mechanik odisiel vratit auto do povodneho stavu ja som zatial isiel vyplatit \"odpracovanu\" robotu. Dostal som papier. Bolo na mon napisane ako dlho ktoru vec kontroloval a kolko mam zaplatit. Mal som tam napisane ze je chybny motorcek stieracov a packa ovladania stieracov pod volantom. Oprava v servise by stala 11500,-. Ja som povedal ze je to vela ze to radsej pojdem na vrakovisko hladat iny motorcek. Tak som odisiel a zaplatil za mechanikove tvrdenie ASI 2500,- SK za pracu.
Prakvapenie nastalo az vtedy ked som presiel kus slovenska (na vrakac) a zistil som ze vlastne packa stieracov je dobra!! motorcek tiez!! a chyba je v senzore. Ten som zohnal na vrakovisku a funguje vsetko ako ma!!
Teraz sa chystam vratit naspet do servisu.
Na co mam narok? Mozem ziadat o reklamaciu diagnostiky??
chyba autorizovaneho servisu!!
-
klm16
Medium Professional
- Kontaktovať používateľa:
O tom papieri som rozmyslal aj ja. Je to somarina!!
s tymto nech na mna nejdu. Autorizovany servis si musi zistit podla VIN cisla ktore suciastky su v aute oruginalne a ktore sa dopasovali z ineho auta. A ved neje problem dat auto do povodneho stavu prist do akehokolvek servisu s tym nech mi vymenia semzor. Vymena trva asi 3 minuty. Kludne s tym pojdem aj do peugeotu. a papier bude na svete. Po vymene senzora je zrazu zavada odstranena.
Kua viem ze zijeme na slovensku ale to tu sa tu uz nikto nemoze na nic spolahnut?? kua sak to je specializovany servis!!