• AirSoft •

O živote, snoch, životnom štýle, cestovaní...
Stenky
Professional
Professional
Používateľov profilový obrázok

Príspevok od používateľa Stenky »

jackb napísal:aky je vas nazor na tuto zbran:
http://www.municak.sk/index.php?page=sh ... t&Itemid=1
hlavne co sa tyka podoby s originalnou
a da sa zohnat lacnejsie ako v municaku?
odporucali by ste ine kratke AEP?
Brandova od TM je vratane oznaceni verna s originalom, jacnejsie sa da zohnat cinska CYMA za 1700,- strielal som z cinskej, vseobecne sa chvali ako dobra AEP...
pershing
Guru
Guru

Príspevok od používateľa pershing »

Opak: odporucam dlhy/kratky manual... plno debilkov teraz kupuje nove ciny elektriky a robi to akurat bordel, nevie sa chovat, nema aim...
GIGABYTE
King
King
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa GIGABYTE »

Zdravím uvažujem nad kúpou M83 obrázok v prílohe, chcem sa na ňu spýtať, pretože som začiatočník a v airsofte sa moc nevyznám, chcem to zaťial iba na táke strielanie, ale chcem už niečo lepšie nie neakú kolotočársku :D

alebo ešte G36C AEG ?
Prílohy
473520-predam-m83-1.jpg
Bushido
Medium Professional
Medium Professional
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Bushido »

Záleží od výrobcu.
Zrejme je čína. Čiže niečo podobné ako "kolotočárske". Typujem že zbrane čo mi ukazuješ sa pohybujú okolo 3000-4000,-. Hovorí sa že pre začiatočníkov je najlepšie kúpiť manuál (tú ktorú musíš pred výstrelom nabiť) , z dôvodu aby sa naučil mieriť. Ja som tak neurobil a kúpil si elektrickú za 3600,- čína konkrétne G36C. Pokazila sa mi po cca 10 akciách a to nikdy neboli nejaké strašné fullouty (zrejme nejaké ozubené koleso sa oštrbilo). Čiže chinu neodporúčam, i keď tý čo vedia zbraň rozobrať s ňou dokážu vydržať celkom dlho. Ja si teraz kupujem zo zahraničia viď príloha.