Chello + router
Chello + router
plz ked mi router pise ze mam dynamicku ip ako ju zmenit????dik
-
nejakymarko
Addict
-
Hellboy248
Guru wannabe
- Kontaktovať používateľa:
-
piston
Medium Star
nechcem zakladat novu temu lebo podobnych je tu uz dost. Mam chello a vcera som kupil wifi router MSI RG60SE. V sietach som celkom laik a tak by ste mi nemohli prosim poradit najpodstatnejsie nastavenia ktore treba spravit. Z modemu od chella mam kabel do WAN vstupu routera a z routera kabel do stolneho pc a cez wifi su pripojene dalsie dva pocitace. V nastaveniach som routeru naklonoval MAC adresu pc ktore ma registrovanu MAC adresu pre chello a v nastaveniach wifi som tiez zapol filtrovanie MAC adries takze podla mojho sedliackeho rozumu by sa cela siet mala tvarit ako jedno pc(neviem ci to je potrebne kedze chello uz nie je obmedzene na jeden pocitac). Dalej neviem ako mam nastavit IP adresu, ale nastavil som dinamicku. Este by som sa chcel opytat na nastavenie torrentov. Pouzivam uTorrent a dole my svieti cerveny vykricnik ze som nepripojitelny, viem ze to je nieco s nastavenim portov ale tiez neviem co. Mam WinXP home. Viem ze je to cele taky nekonkretny poziadavok ale ak by ste k tomu nieco mali budem rad 
EDIT: videl som ze viac ludi tu ma problemy s chellom a routermy tak by sa mozno hodil taky strucny navod ako to spojazdnit
EDIT: videl som ze viac ludi tu ma problemy s chellom a routermy tak by sa mozno hodil taky strucny navod ako to spojazdnit
-
t0m4s3
Admin
Tvoja uvaha je sprava. Internet ti cez ten router funguje? Predpokladam, ze teda ano, takze neviem naco sa pytas ako to mas nastavit. K tomu utorrentu - v nastaveniach si zvol konkretny port, ktory bude program pouzivat a tento port potrebujes presmerovat na tvoj PC. PC by mal mat staticku IP aby sa pri kazdom restarte pocitaca nemenila. Postup by som hladal tu http://portforward.com/routers.htm
-
piston
Medium Star
hej zle som sa vyjadril vsetko funguje ako ma, este raz diki