ASUS WL-520gC BroadRange WiFi Gateway HELP
-
->slavo<-
Addict
ASUS WL-520gC BroadRange WiFi Gateway HELP
ma niekto skusenosti stymto wifi routerom ?
potreboval by som nejake rychle nastavenie .
na
PC1 kde mam aj net ktory ide cey RJ45 od mojho poskytovateľa internetu chcem pripojit tento wifi router .
lenže ked idem podla navodu tak sa nikam nedostanem .
potrebujem proste dostat net dotoho wifi routru a potom sa napajat cez wifi mojho PC2(na ktorom je vista) na tento wifi router .
ale problem je ten , že moj poskytovateľl mi povoluje internet na zaklade mac adresy a ktomu mi prideli aj určitu adresu .bez ktorej to nejde . (PC2 ktore chem na tento wifirouter napojit už je povolene napojit sa do siete len neviem či ten internet prejde cez ten rouer k PC2 ked aj ten wifi router ma tiež vlastnu mac adresu . neviem či je to nejak ovplivnene
telefonoval som s ich technikom a povedal že stači ked nastavim wifirouter do stavu AP lenže taku možnost som v PC1 nenašiel.
neviem sa dostat ani do tych nastaveni cez web prehliadač . kde sa len napiše htttp 192.168.1.2 .
v PC1 mam 2 sietove karty na tej prvej mam RJ45 od poskytovateľa
kde ma m určitu ip aby to fungovalo
a potom je tu druha sietovka v ktorej je RJ45 ktore je zapojene do WIFI ROUTRA zastrčka LAN1 .
PC2 sice wifirouter najde aj sa tvari, že je to pripojene , ale akonahle sa chcem pripojit na net tak to nejde . neviem či neni problem v tej viste
. za každu radu budem vdačny . lebo som už v koncoch a neviem čo dalej .
potreboval by som nejake rychle nastavenie .
na
PC1 kde mam aj net ktory ide cey RJ45 od mojho poskytovateľa internetu chcem pripojit tento wifi router .
lenže ked idem podla navodu tak sa nikam nedostanem .
potrebujem proste dostat net dotoho wifi routru a potom sa napajat cez wifi mojho PC2(na ktorom je vista) na tento wifi router .