SKOLA, PRACA alebo ANI JEDNO ???
-
forgottten
Medium Star
- Kontaktovať používateľa:
Študujem na strednej škole zatiaľ, nepracujem, ale robím všetko preto, aby som si zabezpečil budúcnosť a dobrý job, pôjdem na 95% na výšku (5% keď dakto vyhrá lotériu, alebo nejaká iná podobná okolnosť meniaca rapídne život) a z výšky neviem fakt čo budem robiť, som veľmi zmätený zatiaľ ako dieťa, ale viem, že sa mi dariť bude... (áno áno, rozumiem, že sa to nedá vedieť, ale ak si to nebudem myslieť teraz, nechcem vidieť výsledky potom)
zalezi od pristupu zamestnavatela. niekto pozera na diplom, certifikaty, etc a niekto chce vidiet znalosti. ja osobne ked som prisiel na pohovor, tak som vobec nedostal otazky ci mam vysoku skolu alebo ci mam nejake certifikaty. zaujimave bolo len ci viem anglicky a co viem. a potom som musel v anglictine dokazovat, ze sa danej problematike naozaj orientujem. je to individualne. vysoka skola je podla mna dolezita a onedlho to bude brane ako samozrejmost.c.a.r.n.e. napísal:co myslite ako je v dnesnej dobe dolezita vysoka skola? ak sa niekto chce venovat povedzme pocitacom tak vacsina pracovnych ponuk ani nevyzaduje vysoku skolu, u vacsiny staci maturita+odborne vedmosti v danej oblasti a da sa zarobit velmi slusne aj bez vysokej skoly
k teme: pracujem (v HP) a vyska bude externe.po ukonceni bakalara predpokladam, ze pojdem na denne studium ak to praca umozni.
zatial nejako nepocitujem nutnost mat VS. ponuk mi prislo pozehnane a z pracovnych pozicii som si mohol vyberat. ale to asi len pre to, ze som mlady.
-
fikus-kukis
Guru wannabe