predaj webovej služby

Programovacie jazyky, rady, poradňa...
Quido
Light Expert
Light Expert
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

predaj webovej služby

Príspevok od používateľa Quido »

zdravim....asi to sem nepatri ale myslim ze ludia ktori navstevuju tuto cast by mohli nieco o tom vediet. Takze chcel by som ponukat nejaku svoju webovu službu na svojej web stranke ale nechcem mat ziadnu zivnost ani nic podobne. a problem je ako legalne vyberat poplatky za poskytnute sluzby. Tak ma napadlo ci nahodou nepoznate nejaku firmu alebo nieco take ktora vlastne bude ponukat moje služby(zastresovat pravnu stranku predaja na mojej stranke) a a bude mat na nich podiel napriklad 20 percent a zvysok mi bude vyplacat ako partnerovy alebo neco tak....respektive ci nekto uz na nete podobne nepodnikate a nechcel by nekto predavat moju sluzbu respektive zastresovat moj biznis aby som sa ja nemusel otravovat s takymito vecami nakolko som student a nebolo by to pre mna az take vyhodne. tak ak niekto neco mate tak budem rad ak mi napisete sem alebo priamo na mail na [email protected]
.:M4jco:.
Medium Star
Medium Star
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa .:M4jco:. »

No poviem ti tak že ja som raz vymenil reklamu s jedným webom za 200Sk na mesiac a nemalo sa na tom čo pokaziť. Peniaze mi dotyčný poslal na učet a akonáhle prišli tak reklama sa mu začala zobrazovať na mojej stránke. Nepotreboval som žiadné potrvdenie ani zmluvu ani nič, a myslím si že pri výmene reklamy ani nemože dojsť k niečomu nežiadanému kedže pokial peniaze nedojdu, tak jednoducho reklamu zobrazovať nebudeš.
audiotrack
VIP
VIP
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa audiotrack »

myslím že jemu nejde o reklamu, ale o programovanie aplikácii/webov na mieru zákazníka. A tam teda nejde o nejakých 200 korún
Quido
Light Expert
Light Expert
Kontaktovať používateľa: