samozapínanie Windous Vista 34
samozapínanie Windous Vista 34
Ahojte, viete niekto prosím poradiť po vyp PC, normálne vypne, ale cca2-3sekundy znovu zapne, dík
-
Sphinx
Addict
- Kontaktovať používateľa:
Re: samozapínanie Windous Vista 34
alebo kliknes na tlacitoko spanok?..pretoze to je hned prve a nie je to TURN OFF!ralf77 napísal:Ahojte, viete niekto prosím poradiť po vyp PC, normálne vypne, ale cca2-3sekundy znovu zapne, dík
Re: samozapínanie Windous Vista 34
Hm, tak toto neviem, vieš ma nejak nasmerovať?.....WiZard napísal:namas nahodou v biose zapnutu fciu WAKE ON LAN ?
//autoeditácia príspevku ( 12 Jan 2009, 21:42 )
nie, na toto si dávam bacha- vypnúť a znova to zapne.....Sphinx napísal:alebo kliknes na tlacitoko spanok?..pretoze to je hned prve a nie je to TURN OFF!
som laik a na toto ti neviem odpovedať, do biosu sa viem dostať....WiZard napísal:hmm, nasmerovat... do biosu sa dostat vies?? vacsinou to byva klavesa DELETE alebo F2 , obcas aj F8. F10 atd...zalezi od vyrobcu...
malo by to byt niekde v casti POWER, alebo nejak tak... to zase zalezi od vyrobcu, aky tam je bios...
-
WiZard
Star
...tak skus vojst do biosu a prejdi vsetkymi zalozkami, ci tam nenajdes niekde to wake on lan ... ak ano, malo by to byt na DISABLED, ak nie je, tak to nastav (vacsinou pomocou + a - alebo PageUp a PageDown ...zalezi od biosu ale malo by ti niekde zobrazovat napovedu)ralf77 napísal:som laik a na toto ti neviem odpovedať, do biosu sa viem dostať....
Bol som v BIOSE, na karte POWER nieje Wake on Lan a ani nikde som to nenašiel.WiZard napísal:...tak skus vojst do biosu a prejdi vsetkymi zalozkami, ci tam nenajdes niekde to wake on lan ... ak ano, malo by to byt na DISABLED, ak nie je, tak to nastav (vacsinou pomocou + a - alebo PageUp a PageDown ...zalezi od biosu ale malo by ti niekde zobrazovat napovedu)
Na power karte je ACPI APIC Support Enabled....
-
WiZard
Star