setrit na auto/setrit na nieco ine

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
sisken
Light Expert
Light Expert
Kontaktovať používateľa:

setrit na auto/setrit na nieco ine

Príspevok od používateľa sisken »

Dlhsie ma "trapi" jedna vec.
Zacinam "plnohodnotný" zivot. Doteraz som bol student bez penazi, bez vizie do buducna, bez nejakeho konkretneho ciela. Dva roky som denne studoval na vyske, no konecne som sa odvazil to nechat.Kvoli peniazom, nevyuzitemu casu, tazkostiam s hladanim prace a pod. Nedalo sa prejst na dialkove studium, idem odznova.

Usmialo sa na mna stastie, nasiel som si pracu, dostal sa znova na skolu. Teoreticky som stratil dva roky ale otvara sa mi kopec novych moznosti. No a to mi spôsobuje velký rozpor.

Mozno by som si chcel o rok kupit auto.za rok by som si vedel nasetrit okolo 2000-2500€. Auto by som chcel nejake jazdene urcite do 3000€. No mám strasnú dilemu ci si mam ako nasledujuci ciel zvolit auto alebo nie.

:plus:
Auto by som celkom vyuzil. 5x do tyzdna do prace, sobotu do skoly. mal by som pohodlie, sukromie, mohol by som trosku dlhsie spat mozno. Mohol by som jazdit na dovolenky, na chaty. Mohol by som ist jednoduchsie niekam s priatelkou a kamaratmi ako sa trepat autobusom, pripadne by som sa uz nemusel nechavat vozit kamaratmi, ktori auto maju. Skratka, mal by som vsetky vyhody ake ma clovek ktory vlastni auto oproti tomu ktory ziadne nema a je zavisly na mhd, kamaratov..., ako ja teraz :)

:minus:
No na druhej strane: do prace aj do skoly mi jazdi priamy spoj. elektricenka ma na tri mesiace stoji tusim 70€. (Dovolenky zasa tolko nie je i ked pripadné výlety cez víkendy v MHD alebo SAD, chata na silvestra vlakom alebo busom a pod., su urcite menej pohodlne). Treba platit benzin, poistku, servis a neviem co vsetko. Jednoducho s autom prichádzaju samé náklady.