Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je 20 Jún 2019, 7:52

Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 64 ]  1, 2, 3, 4  Ďalšia

Choď na stránku
Skusenosti starsich
Hľadať:
Facebook Twitter Vybrali Sme  

Autor Správa
Novice
Novice
Obrázok užívateľa

Príspevok Skusenosti starsich
Zdravim :) ,
už mám po 20-tke, študujem na výške a trochu rozmýšľam nad jednou vecou a napadlo ma napísať možno skúsenejším. Nikdy som nemal nejaký vzťah, nejako som to vyslovene nevyhľadával. Jedno dievča sa mi páčilo, ale ustúpil som, lebo som cítil, že o mňa vôbec nemá záujem. Nemám záujem zúfalo hľadať partnerku, ale povedal som si, že by sa už v mojom veku patrilo. Nepatrím medzi nejakých fešákov, ale nemyslím si, žeby som vyzeral nejako veľmi zle :D . Problém je tak trochu u mňa. Ja si len tak nepripustím niekoho k sebe (myslím vo vzťahoch všeobecne). Popálil som sa na tom už pár krát. Osobne preferujem menšie skupinky ľudí a mám iba málo kamarátov, ktorým ale naozaj verím. Som zrejme viac flegma, ale netrpím žiadnou sociálnou fóbiou, nemám problém komunikovať s ľuďmi, ani vystupovať pred davom. Nedávno som bol na diskotéke a tam som sa snažil dať do reči s pár ženami, ale tá konverzácia z ich strany bola na úrovni 6. ročníka ZŠ. Nehľadám žiadnu super inteligentnú osobu(ani ja sa za takú nepovažujem), ale jednoducho žena musí mať nejaké názory, lebo ak na všetko má odpoveď neviem, tak to môže byť aj Miss Universe mne je to jedno :lol: . A teraz nemyslím názory na globálnu ekonomiku a také, ale úplne základné veci. No a tu je ten problém a moja otázka. Ak sú tu ľudia zmýšľajúci podobne ako ja... kde ste nachádzali takéto ženy? V akých kruhoch sa odporúčate pohybovať? Študujem elektro, takže na škole je žena unikát :lol: Alebo to zanechať a byť starý mládenec? :lol: :lol:

02 Feb 2017, 15:15
Addict
Addict
Obrázok užívateľa

Príspevok Re: Skusenosti starsich
nemozes ist jeden krat na diskoteku a cakat ze tam najdes zenu svojich snov, ze?