Vyber konzoly

Ak plánujete kúpu HW, SW, elektroniky..., tak si skúste nechať poradiť...
kutya
Medium Star
Medium Star

Vyber konzoly

Príspevok od používateľa kutya »

Ahojte. Chceli by sme si s priatelkou kupit nejaku hernu konzolu na sprijemnenie zimnych vecerov.
Nikdy som ale ziadnu konzolu nemal, takze som do toho uplny laik. Hadam sa najde niekto, komu sa bude chciet rozpisat a poradit mi :)

Takze asi take moje otazky, podnety co ma tak hned napadli:
1. Chceli by sme si zahrat hlavne hry ako Crash Bandicoot a take arkadovky, priatelku to bavi pozerat a mna to celkom bavi hrat. Dalej by som tam chcel hrat aj nejake to GTA, Call of duty a podobne, ked priatelka nebude doma alebo ju prestane bavit pozerat sa na Crash-a :)
2. Mame full hd TV, 40''
3. Asi hlavna otazka: aku konzolu kupit ? Staci aj nejaky starsi, Xbox 360 alebo PS3 ? Alebo uz ist radsej do PS4 alebo XBOX one ? Viete mi to niekto porovnat, v com je hlavny rozdiel ? Predpokladam, ze vo vykone, cize na 360-ke/PS3 si uz nezahram novsie hry lebo to konzola nezvladne ?
4. Oplati sa kupit konzola aj z bazosa podla vas ? Je to kazive ?
5. Ako je to s hrami ? Kupuju sa este klasicke CD/DVD alebo ma to uz nejaky online obchod, kde sa kupuju hry ?
6. Da sa s tym aj nejak vybabrat, aby som si mohol hry aj stiahnut z netu, kedze nie su velmi lacne ?

Dakujem.
guess.whoo
Redeemer
Redeemer
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: Vyber konzoly

Príspevok od používateľa guess.whoo »

1. vacsina hier je pre obe platformy, cize sa mozes rozhodovat podla exkluzivit, ktore si urcite najdes aj sam :)
2. cim vacsia telka tym lepsie, ale ani so 40 to nebude zle pokial ju nemas daleko od sedenia
3. urcite by som siel do novych konzol - cize PS4 alebo One
4. daju sa najst aj na bazosi celkom dobre deals, aj v zaruke. kazit sa velmi nekazia