Zosilovač BD DT 990 Pro

Ak plánujete kúpu HW, SW, elektroniky..., tak si skúste nechať poradiť...
jepeto
Amateur
Amateur

Zosilovač BD DT 990 Pro

Príspevok od používateľa jepeto »

Zdravím, kúpil som si nedávno bezdrôtové slúchadla, primárne používane na filmy/hry/muziku. Problem je že nehrajú pre mňa dostačujúco, preto som sa rozhodol pre výmenu za iné a to konkrétne BD DT 990 Pro 250 Ohm, počul som sa ne skvele referencie a sú HI-FI takže bomba, ale problem je zo zosilovačom, ak sa teda nemýlim, keďže tieto slúchadla ho potrebujú ak som správne pochopil (som laik v tomto), a preto si chcem nechať poradiť nejaký rozumný zosilovač ku týmto slúchadlám nech hrajú ako sa patrí + k tomu mám aj domáce kino, link dám nižšie. Videl som tu podobné témy ale väčšina bola pred x rokmi založená, tak či není niečo lepšie poprípade nefungovali linky. Chcel by som vedieť či neexistuje zosilnovač ktorý bý mal 2x OUTPUT ideal 1. na sluchadla 2. (Digital) aby dokázali hrať slúchadla a aj domáce kino naraz cez tento zosilovač. Poprípade mi môžte niekto vysvetliť či tento zosilovač môže vôbec ísť k domácemu kinu, keďže myslím si že to už v sebe má zabudovaný zosilovač. A ako posledná vec ak existuje taký zosilovač na slúchadla a aj domáce kino bude tam aj nejaký rozdiel v kvalite zvuku u toho domáceho kina ? Pre príklad zosilovač je HI-FI tak potom zvuk z domace kina bude čistejši resp. kvalitenjší, keďže to je môj zámer prečo chcem už rovno zosilnovač aj na domáce kino, keďže aktuálne je napojené na základnú dosku digitalnou pripojkou.
A vôbec či sa dokážem zmestiť do sumy 70€ za zosilovač, keďže čo som čítal tak na Slovensku kvalitný za rozumný peniaz je ťažko. :-D

Poprípade čo hovoríte na tento zosilovač ten som našiel v podobnej téme pred pár rokmi na fore: https://www.aliexpress.com/item/32259251491.html
Domáce kino parametre: https://www.manualslib.com/manual/35319 ... =45#manual