|
|
|
| Autor |
Správa |
SSemteXX Professional

Pohlavie:  Stav:  Založený: 24.10.2006 Príspevky: 1460 Bydlisko: CS GURU :D Karma: 
|
Zaslal: 25 Júl 2008, 21:43 Predmet: |
|
|
Hancock-úzasný film  |
|
| Návrat hore |
|
 |
Šu-Do VIP

Stav:  Založený: 26.07.2006 Príspevky: 9587 Bydlisko: Australia <-!PB!-> Karma: 
|
Zaslal: 26 Júl 2008, 0:42 Predmet: |
|
|
takze... konecne som si pozrel Mechanik-a
herecky vykon v podani Christiana Balea bol vynikajuci.. a vzhladom k jeho roli bol ochotny vyzerat fakt ako rendgenovy snimok.. len kost a koza... celkovo dej sa vyvijal pomalicky, co ma drzalo az do poslednej minuty... koniec bol spraveny velmi dobre a vysvetlilo to vsetko co sa mu dialo pocas tych 90 minut v hlave...
9/10 |
|
| Návrat hore |
|
 |
den333 Medium Professional

Pohlavie:  Stav:  Založený: 16.08.2006 Príspevky: 1272 Bydlisko: Košiceeee Karma: 
|
Zaslal: 26 Júl 2008, 12:33 Predmet: |
|
|
| Dneska som si pozrel film Určite, možno(Definitely, Maybe) a tento film ma velmi zaujal....je to krasne spracovane ako chlapik rozprava pribeh svojej lasky....odporucam pozriet kazdemu...9/10 |
|
| Návrat hore |
|
 |
Hulkm Light Professional

Pohlavie:  Stav:  Založený: 02.11.2007 Príspevky: 768 Bydlisko: .:ZC&BB:. Karma: 
|
|
| Návrat hore |
|
 |
DeJF Medium Expert

Pohlavie:  Stav:  Založený: 24.07.2008 Príspevky: 114 Bydlisko: KLOkoCina Karma: 
|
Zaslal: 26 Júl 2008, 14:15 Predmet: |
|
|
| Podla mna "Já Legenda" ,to je husty film xD |
|
| Návrat hore |
|
 |
den333 Medium Professional

Pohlavie:  Stav:  Založený: 16.08.2006 Príspevky: 1272 Bydlisko: Košiceeee Karma: 
|
|
| Návrat hore |
|
 |
Hulkm Light Professional

Pohlavie:  Stav:  Založený: 02.11.2007 Príspevky: 768 Bydlisko: .:ZC&BB:. Karma: 
|
Zaslal: 27 Júl 2008, 16:01 Predmet: |
|
|
The Happening / Udalosť