Asus F5Z-AP057C

Témy týkajúce sa procesorov, pamätí, grafických kariet, harddiskov...
petofertal123
Novice
Novice

Asus F5Z-AP057C

Príspevok od používateľa petofertal123 »

Ahojte.
Mám taký menší problém s týmto notebookom. Je to Asus F5Z-AP057C a neviem si dať s ním rady..
Ide o to že ho nemôžem zapnúť. Pravdepodobne je niečo odpálené, lebo sa často prehrieval. Mal som ho rozobraný, prečistený ale svojím okom som nevidel nič odpálené.. Takže potrebujem zistiť čo presne je odpálené. Pozeral som aj do Beep kodov, ale neviem aký to ma BIOS, a po nete som nenašiel nič napísane a keď stlačím tlačidlo na zapnutie tak len tak "zachrčí" . Nepodobá sa to vôbec pípaniu.
Aké také skúsenosti z PC mám. lebo študujem 4 rok na SŠ zo zameraním na PC. Ale ešte stále sa mam čo učiť.

Za odpovede vopred ďakujem. :)
Thommas
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: Asus F5Z-AP057C

Príspevok od používateľa Thommas »

Zachrčanie nie je len vetrák? Ak ti nič ani len neblikne a nezobrazí na LCD, tak tam sa iste nepohneš. Buď to bude čipset, grafika, niečo okolo pamätí alebo regulácia, čo ty doma na kolene na 100% nespravíš.
hrban
Addict
Addict
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa hrban »

môže skúsiť reflow alebo zapiecť :D
ale každopádne, ak sú tam dve ramky tak jednu vybrať, poprípade vybrať a dať naspäť, zapojiť naopak. vybrať disk a CD/dvd romku, či náhodou nenabehne, vybrať baterku a dať ju nas5. Mne ostal úplne mŕtvy laptop len kvôli baterke. vybral som ju dal nas5 a laptop nabehol, potom len bolo treba kúpiť novú a šiel zapnúť aj bez toho vyberania a vkladania baterky.
petofertal123
Novice
Novice

tak ramky tam mam 2, takže skusim vymeniť naopak,, alebo dať len 1 ako ste radili. A čo je reflow? Mohli by ste mi to vysvetliť?
Ked zapnem pc na cca. 2sec. zasvieti jedna ledka. a ked nabíjam bateriu.. tak ledka na baterku tiež svieti..
hrban
Addict
Addict
Kontaktovať používateľa: