// vidim ze vsetci mate cas pisat pri*bane komentare ale nemate cas si pozriet co to je vlastne je, ale ok...
// aspon vidiet vasu primitivnost ako lahko ste regulovany mediami ako SME/CAS a podobne sracky, gl v zivote
// topic sa maze
Koho kvádrujem?? Zrejme si si nevšimol prvé reakciu na túto tému.. to ti nepripadá skor ako kvádrovanie do maštale? Ale ok. A tie ovce sa týkali toho, že je Zem jediná planéta (to bola reakcia na kukiaka, takže asi tak) s nejakými bytosťami - inteligentnými (aj keď po vyjadrovaní sa tu niektorích ľudí tá inteligencia je zrejme nulová - narážam na to správanie a vyjadrovanie sa - to čo niekto tvrdí je osobný ktorý tu môžeš vyjadrovať koľko len chces ak ťa to baví a týka sa to témy) ... A nehovorím, že som odborník to tvrdíš ty, akurát o tom už niečo viem a ešte podotknem, že dôležitá je viac informácia než informátor, takže tak, keď ti má v niečom pomôcť, alebo ti to niečo objasní tak to je podľa teba pi***** hej? Budiž, tiež tvoj osobný názor... A zjavne si nepochopil vete "to že to nevieme dokázať vedecky, neznámená, že to je NEreálne" čize či niekto tomu verí, alebo nie je jeho osobný názor... ja som sem len hodil informácie, ktoré sú dostupné pre hocikoho na nete a každý sa môže rozhodnúť či tomu bude veriť alebo nie... ja osobne som nikde nenapísal, že tomu verím že je to všetko reálne ak ste si to vôbec niekto všimli. A nie že niekto to žazil len tak pre príklad Darryl to robí 30 rokov a keď poskytne niekomu nejakú užitočnú informáciu je na ňom či ju uzná za vhodnú alebo hlúposť... nikto sa tu nikoho nesnaží presviedčať len ty to zjavne chceš vidieť akoby som tebe osobne zrejme niečo vnucoval... keď sa tým nesúhlasíš stačí to ingorovať ako som napísal v prvom príspveku, ale zrejme ti to nedáseth82 napísal:...
Máš to mať..BX napísal:V hlasovaní mi chýba možnosť "Počujem prvý krát a vyzerá to byť pekná pi*****"