Evolúcia (Kozmologia, biologia, chémia), vznik života a INT.

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
beardie
Redeemer
Redeemer
Používateľov profilový obrázok

Re: Evolúcia (Kozmologia, biologia, chémia), vznik života a INT.

Príspevok od používateľa beardie »

Balvorn
Light Star
Light Star

Príspevok od používateľa Balvorn »

asi som to mal dat do vtipov... ale tu mi to sedi viac :idea:
Prílohy
svetlo.jpg
mysticword
Novice
Novice

Príspevok od používateľa mysticword »

takze takto ja som student VS verny ateista zastanca Darwina evolucionista do morku kosti... ale su veci ktore proste su a neda sa s nimi nic spravit iba ich prijat ako fakty...
1. vek hornin potazmo vek zivocichov... problem je v metode ktorou meriame vek hornin radovo v milionoch a ta bohuzial dokaze z 200 rokov starej lavy spravit 2 miliony rokov staru lavu a preto evolucionisti nemozu kreacionistov tresnut po papuli milardu rokov starou kamennou doskou pretoze proste tolko rokov mat nemusi a teda co potom s chudakom Darwinom? A je pravda ze jeho teoria ani nemusela vyjst ako vedecka publikacia pretoze v case ked ju pisal mala Zem podla vedeckej komunity maximalne par milionov rokov a to proste nestacilo a tak zrazu cuduj sa svete prisli vedci na to ze Zem ma niekolko miliard rokov a tym vlastne dali Darwinovy tolko potrebny cas na evoluciu... dost velka nahoda bez ktorej by fundamentalna teoria vyvoja organizmov nemohla existovat
2. aka sila vedie k evolucii... zoberme si ze v tej prapolievke z ktorej udajne vznikol aj clovek teda vznikli dake bakterie ktore si tam pekne fotosyntetizovali a mnozili sa a nemuseli pocuvat Justina Biebera vzdy ked zapli radio... a bolo im fajn... tak co podnietilo vznik konkretne v kambriu- kambricka explozia- milonov ROZLICNYCH DRUHOV organizmov a neustale ich vyvijalo do "dokonalosti" ktoru mame dnes a vlastne preco nastala evolucia ked nemusela... nikto nevie
3. naslo sa makke tkanivo vnutri kosti dinosaura... ak je toto pravda tak wtf?