Gel na vlasy

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
aughostino
Medium Professional
Medium Professional
Používateľov profilový obrázok

Príspevok od používateľa aughostino »

1Darkstanley1 napísal:ja si vlasy uz negelujem dost mi vypadavaju :(
to ze vypadavaju vlasy je u kazdeho cloveka normalne, napriklad rano si ich nagelujes, pocas dna sa ti od korienka oddelia ale zostanu gelom "prilepene" a ked si ich umyjes tak mas pocit ze ti vypadavaju :)

aby som nebol OT: kedze mam dost jemne a nepoddajne vlasy, tak som vsadil na tazku techniku:D pouzivam vosk Balea hair wax (ma prijemnu melonovu vonu) a gel Lybar vital hair, pri tom vosku je nevyhoda ze sa dost tazko zmyva treba na to dost teplu vodu a umyt aj niekolkokrat
LaLo
Novice
Novice

Príspevok od používateľa LaLo »

caute,

strasne sa mi paci daky takýto štýl vlasov. Mam tiež dlhé vlasy, taktiež rovné, síce nie farbené ale to neva. Ide hlavne o ten štýl, o tú úpravu. Podla Vás ako to spravil? Nejaký gél? Použil žehličku? Proste nejaké rady.
Myslím tú prvú fotku.

A na tej druhej? :) To tiež asi len gelovaním. Mne ide len o to že si ich neviem upraviť, mam ich také bez života a tieto štyly sa mi pačia :)

Dakujem
Prílohy
june2nandopiaget.jpg
Fernando-Torres-fernando-torres-5006122-428-333.jpg
PA3Ck
Light Expert
Light Expert

Príspevok od používateľa PA3Ck »

LaLo napísal:caute,

strasne sa mi paci daky takýto štýl vlasov. Mam tiež dlhé vlasy, taktiež rovné, síce nie farbené ale to neva. Ide hlavne o ten štýl, o tú úpravu. Podla Vás ako to spravil? Nejaký gél? Použil žehličku? Proste nejaké rady.
Myslím tú prvú fotku.

A na tej druhej? :) To tiež asi len gelovaním. Mne ide len o to že si ich neviem upraviť, mam ich také bez života a tieto štyly sa mi pačia :)

Dakujem
no podla mna Gel nie a radšej LAk na vlasy tým to upraviť a žehlička netreba ved na tých fotkach to ma len Upravene čomu to upravili Profesionalni Stailisti..Takže len Lak a trochu poskušať