Kľúč na identifikáciu dreva

Všetko čo hľadáte a doteraz sa vám to nepodarilo zohnať smerujte sem...
Pantinela
Star
Star
Používateľov profilový obrázok

Kľúč na identifikáciu dreva

Príspevok od používateľa Pantinela »

Nevie niekto náhodou poradiť, aké sú kľúče na identifikáciu dreva? :?: Ďakujem.
kinjeril
Moderátor
Moderátor

Príspevok od používateľa kinjeril »

Neviem co presne myslis, ale ja identifikujem drevo podla farby, struktury, vone. Taketo nieco si myslela?
Matej18
Light Professional
Light Professional

Príspevok od používateľa Matej18 »

pracujem ako stolár ale podla vone sa da zistiť ale niekedyje to klamne
treba si všímať tvrdosť farbu a kresbu no a potom podla toho či ma pory alebo nie niekedy je doležite belove drevo a niekedy jadrove jadrove je vačšinou tmave a bel je biela potom sa to jednoduch zistí podla kôry a taktiež podla hrčí či je prasknuta či je zdrava a či je hnila podla vôňe ani nie dal by som ti zavoňať jedno drevo a myslel by si si o tom uplne niečo ine čo je to ale to preto lebo to rastlo pri tom čo sa používa na to :D
Stenky
Professional
Professional

Príspevok od používateľa Stenky »

ale neda mi nepodelit sa o literaturu :D

sorry za OT ale musel som dako vyuzit ten skvely obrazok
ale ta kniha fakt existuje ;)
Prílohy
wood.jpg
kliko
Medium Expert
Medium Expert

Príspevok od používateľa kliko »

Pantinela
Star
Star

kliko napísal:http://sk.wikipedia.org/wiki/Drevo

tu je toho dost
no ani by som nepovedala, podľa toho sa drevo určiť nedá:? ale ďakujem za ochotu :)

//autoeditácia príspevku ( 19 Feb 2009, 15:58 )
Matej18 napísal:pracujem ako stolár ale podla vone sa da zistiť ale niekedyje to klamne