Kľúč na identifikáciu dreva
Kľúč na identifikáciu dreva
Nevie niekto náhodou poradiť, aké sú kľúče na identifikáciu dreva?
Ďakujem.
pracujem ako stolár ale podla vone sa da zistiť ale niekedyje to klamne
treba si všímať tvrdosť farbu a kresbu no a potom podla toho či ma pory alebo nie niekedy je doležite belove drevo a niekedy jadrove jadrove je vačšinou tmave a bel je biela potom sa to jednoduch zistí podla kôry a taktiež podla hrčí či je prasknuta či je zdrava a či je hnila podla vôňe ani nie dal by som ti zavoňať jedno drevo a myslel by si si o tom uplne niečo ine čo je to ale to preto lebo to rastlo pri tom čo sa používa na to
treba si všímať tvrdosť farbu a kresbu no a potom podla toho či ma pory alebo nie niekedy je doležite belove drevo a niekedy jadrove jadrove je vačšinou tmave a bel je biela potom sa to jednoduch zistí podla kôry a taktiež podla hrčí či je prasknuta či je zdrava a či je hnila podla vôňe ani nie dal by som ti zavoňať jedno drevo a myslel by si si o tom uplne niečo ine čo je to ale to preto lebo to rastlo pri tom čo sa používa na to
no ani by som nepovedala, podľa toho sa drevo určiť nedá:? ale ďakujem za ochotu
//autoeditácia príspevku ( 19 Feb 2009, 15:58 )
No a ja zháňam nejaký taký kľúč, kde podľa makroskopických znakov dokážeš určiť drevinu...Matej18 napísal:pracujem ako stolár ale podla vone sa da zistiť ale niekedyje to klamne
ako prepísal by som ti to zo zošita alebo nejak prefotil ako píšem teda čarbem ale prepísať neviem kolko by to trvalo a mám aj knihu o tom no a to by trebalo tiež zoskenovať j všetko sme si to niekedy písali nakolko čo mám tu knihu je požičana nie ta čo tu napísal ten jeden je to tam v kratkosti všetko
http://www.vscht.cz/met/stranky/vyuka/l ... /index.htm
a čo tak tu ?
http://www.vscht.cz/met/stranky/vyuka/l ... /index.htm
a čo tak tu ?