Ak by vyslo Barce, kupit oboch tychto hracov, tak by som chcel strasne vidiet ako by spolu vychadzali Henry,Ibrahimovic a Villa
La Liga:Primera Division
-
IamMartinQo
Star
- Príspevky: 651
- Registrovaný: 17 jan 2009, 16:50
- Kontaktovať používateľa:
To je absolútne najhoršie riešenie - by to dopadlo ako v ManC, pretlak útočníkov, proste zbytočné, radšej posilniť zadné rady.IamMartinQo napísal:Ja mam taktiez radsej Villu ako Ibrahimovica, uz nie len tym stylom hry ale aj tahom na branku, a podobne, myslim ze kazdy ma svoje + ako aj -
Ak by vyslo Barce, kupit oboch tychto hracov, tak by som chcel strasne vidiet ako by spolu vychadzali Henry,Ibrahimovic a Villa
Btw. zaujímalo by ma, ktorý frajer mi dal za tento príspevok mínusovú karmu a prečo som si ju zaslúžil. Anonymný darca, buď frajer a napíš mi, prečo tá K- tu do témy, čo sa ti na tom poste nepáči, s čím nesúhlasíš, daj mi argumenty a nie zbabelo sa skrývať za karmu. Bol si to ty Exo? Oplácať nebudem, len je to zbabelé, nevedieť obhájiť názor a radšej hodiť K-!
ale zmena musí prísť tak či tak! a ako vieš , že by to fungovalo s Villom alebo Forlánom?? čiže v tomto je to narovnako a ak si zoberieme Zlatanove plusy a Davidove plusy tak Zlatan je pre Barcu prosto užitočnejší- eXo - napísal:Len aby to s Ibrahimovicom fungovalo. Doterajsia trojak v Barce bola totiz dokonale zohranaa toho tzv. rozbijaca ani nebolo moc treba oni dokazali vysachovat obranu dokonale.
//autoeditácia príspevku ( 19 Jul 2009, 19:48 )
každému musí byť asi sympatickejší Villa lebo sympatickejší je- Zlatan naozaj pôsobí nesympatickým dojmom , ale aj na základe videí, ktoré teraz pridám môžete vidieť a predstaviť si čo by to bol za útok Henry-Ibrahimovič-MessiIamMartinQo napísal:Ja mam taktiez radsej Villu ako Ibrahimovica, uz nie len tym stylom hry ale aj tahom na branku, a podobne, myslim ze kazdy ma svoje + ako aj -
Ak by vyslo Barce, kupit oboch tychto hracov, tak by som chcel strasne vidiet ako by spolu vychadzali Henry,Ibrahimovic a Villa
je to proste fenomén- rovnako ako bol fenomén Zidane , ako je fenomén Messi tak je fenoménom Ibrahimovič- fenoménom v tom, že žiadny iný útočník posledných rokov s takou výškou nemal takú techniku, nedával také góly a nebol tak komplexne vybavený ako práve Ibrahimovič a vedľa "technických hráčkovitých" hráčov Barcy by on robil ten rozdiel resp. dotváral by tej hre iný štýl, ktorý by sa najmä v istých typoch zápasov hodil totálne= preto je Zlatan číslo 1 ani mne nie je sympatický, ale ak príde, zohrá sa s tímom a aklimatizuje sa bude to paráda a útok na ďalší treble
-
IamMartinQo
Star
- Príspevky: 651
- Registrovaný: 17 jan 2009, 16:50
- Kontaktovať používateľa:
Nie karmu som ti nedal na take veci ja dlabem ked nieco chcem tak ti to poviem ... doteraz som dal karmu tak 3 ludom a to plusovu ... aby som dal minus to by musel byt debil a nie len to aby so mnou nesuhlasil.
Tu je ale kopa ludi co ti minusovu karmu daju len ked sa im nepaci trocah tvoj prispevok napr. ked bola diskusia ze ktora je hra je podla vas najlepsia a ja som napisal ze wow lebo ma to uz dlho bavi tak mi hned pribudli 3 minusove body len preto ze im sa ta hra nepaci ... tu su niektory ludai hrdinovia ked davaju minusky a ani sa nepodpisu ... dmncai rulez. Ale radsej spat k teme.
Tu je ale kopa ludi co ti minusovu karmu daju len ked sa im nepaci trocah tvoj prispevok napr. ked bola diskusia ze ktora je hra je podla vas najlepsia a ja som napisal ze wow lebo ma to uz dlho bavi tak mi hned pribudli 3 minusove body len preto ze im sa ta hra nepaci ... tu su niektory ludai hrdinovia ked davaju minusky a ani sa nepodpisu ... dmncai rulez. Ale radsej spat k teme.
Každopádne, taká zbabelosť ma dosť naštvala a bolo to od niekoho s menšou karmou, ako mám ja, lebo mi to ubralo len 1 bod. Ale neriešim, ľúdska hlúposť je nekonečná, nič sa nedá robiť. Vráťme sa s5 k téme, súhlas so Stoffom10, ako som vravel, Ibrahimovič mi do Barcy pasuje, dobre by bolo aj s Villom, ale tak ja som za Zlatana. Zvedavý som, koho ešte uloví Real, ak bude nakupovať, Peréz si vraj trúfa na Fabregasa, ale nehrozí, ten ostáva v Arsenale, rovnako ako Xabi Alonso v L'Poole..
http://www.elmundodeportivo.es/gen/2009 ... movic.html
pekný článok , tie jeho góly vážne nemajú chybu
to ako niekedy Romário 
pekný článok , tie jeho góly vážne nemajú chybu
-
IamMartinQo
Star
- Príspevky: 651
- Registrovaný: 17 jan 2009, 16:50
- Kontaktovať používateľa:
No ale co ak by Zlatanovi forma v Barce vysla, dosiahol by Ako Etoo 30 golov??MYslim ze v Serii A dal 25 ak sa nemylim, je pravda, ze Eto bez spoluhracov, ako Messi ci Henry podporovali ho hlavne zo stran, a zaloznici ako Iniesta Xavi ci ofenzivne ladeny obranca Daniel Alves, ho zasobovali neuveritelnymi prihravkami, ci centrami do takych pozicii, ze bolo tazke niekedy nedat...Nehovorim ze Etoo je slaboch, ma paradny sprint za loptou ale nema bohvie aku techniku aj ked som videl zopar golov, pri ktorychaj rozmyslal 
-
IamMartinQo
Star
- Príspevky: 651
- Registrovaný: 17 jan 2009, 16:50
- Kontaktovať používateľa:
Ak podľa Teba už Zlatan nie je agresívnejší ako Eto'o tak potom skutočne neviem kto.. So Samkom to nevyzerá dobre, už ani Guardiola ho nechce v tíme a vyzerá to na jeho odchod. A súhlas s kalim520, hlavne na konci sezóny sa ukázala jeho neefektivita, pred finále LM proti Man Who mu to vôbec nešlo.
tak je to rozhodnuté- čo povie Pep to sa musí splniť on tam je hlavnýInnocence napísal:Ak podľa Teba už Zlatan nie je agresívnejší ako Eto'o tak potom skutočne neviem kto.. So Samkom to nevyzerá dobre, už ani Guardiola ho nechce v tíme a vyzerá to na jeho odchod. A súhlas s kalim520, hlavne na konci sezóny sa ukázala jeho neefektivita, pred finále LM proti Man Who mu to vôbec nešlo.
-
IamMartinQo
Star
- Príspevky: 651
- Registrovaný: 17 jan 2009, 16:50
- Kontaktovať používateľa:
Dobre ist mu neslo ale potom preco bol strojcom vitazstva, ked mu tak finale LM vobec nevyslo, ako je mozne ze zabojoval ako lev az nicoho nic pri dobijani branky barcy dal gol Man u???Innocence napísal:Ak podľa Teba už Zlatan nie je agresívnejší ako Eto'o tak potom skutočne neviem kto.. So Samkom to nevyzerá dobre, už ani Guardiola ho nechce v tíme a vyzerá to na jeho odchod. A súhlas s kalim520, hlavne na konci sezóny sa ukázala jeho neefektivita, pred finále LM proti Man Who mu to vôbec nešlo.
-
M.a.R.o.s.H
Medium Professional
- Príspevky: 1138
- Registrovaný: 08 aug 2007, 17:18
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať používateľa:
podla mna je zlatan technicky na vysokej urovni takze s technicky zalozenou primera divison nebude mat problem,skorej sa bojim ci mu to bude sypat- eXo - napísal:Nemusel Samka takto odpilit ... to je pravda je mi ho luto. Mal som ho rad a radsej by som ho tam mal ako Ibiho ... ale tak co uz mozno ze to bude velmi dobry tah.
To si videl jeden zápas a teraz o ňom ideš vyhlasovať aký je svetový?? Hejže si nevidel zápasy La Ligy + semifinále LM, t.j. zápasy pred finále LM? Tam zahadzoval všetko ako na bežiacom páse a na gól potreboval milión vyložených šancí!! Ten má IMHO najlepšie roky za sebou, oveľa lepšie hral za Ronaldinhovej éry, teraz je čas prenechať miesto Ibrahimovičovi a sám Pep chce mať v tíme radšej Zlatana, dôvody som spomínal v predošlých príspevkoch. Vo finále LM predviedol pekný dravý prienik až k päťke súpera, dalo by sa polemizovať, či to bol luck, chyba Vidiča, šikovnosť Eto'a.. Stalo sa, nemá zmysel vraciať sa k tomu.IamMartinQo napísal:Dobre ist mu neslo ale potom preco bol strojcom vitazstva, ked mu tak finale LM vobec nevyslo, ako je mozne ze zabojoval ako lev az nicoho nic pri dobijani branky barcy dal gol Man u???
-
IamMartinQo
Star
- Príspevky: 651
- Registrovaný: 17 jan 2009, 16:50
- Kontaktovať používateľa: