Mac vs PC na programovanie

Programovacie jazyky, rady, poradňa...
Johnnny
Guru wannabe
Guru wannabe
Používateľov profilový obrázok

Mac vs PC na programovanie

Príspevok od používateľa Johnnny »

Ahojte,

pracujem ako .NET developer, ale uz nejaku dobu sa pohravam s prechodom od PC k Macu. nechcem otvarat flame temu a ocakavam skor konstruktivne prispevky.

Dovod je uz pomerne pravidelna frustracia z toho ze nieco funguje inak nez by malo, alebo ako fungovalo vcera. Zaroven si nechcem idealizovat Mac, lebo viem, ze asi ma svoje problemy a z nejakej kratkej skusenosti ked som mal doma chvilu Aira mi prisiel trochu menej intuitivny, resp som mal pocit, ze niektore veci idu vo Windowse jednoduchsie. Co ma zaujima je:

1) nejaka skusenost s prechodom, idealne s podobnou motivaciou a tiez ako to dopadlo.
2) minimalne nejaku dobu by som ako nastroj do prace stale potreboval Windows, cize pracovny PC. Je komplikovane takto switchovat medzi dvoma OS ?

3) "learning-curve"

Vdaka :)
heker
Redeemer
Redeemer

Re: Mac vs PC na programovanie

Príspevok od používateľa heker »

Johnnny napísal: 13 mar 2023, 8:10Dovod je uz pomerne pravidelna frustraciaz toho ze nieco funguje inak nez by malo, alebo ako fungovalo vcera.
Skus opisat a konkretizovat co tym myslis.
Johnnny
Guru wannabe
Guru wannabe

Zapnem PC, nebezi SQL server service. Vacsinou to funguje, ale obcas nie.
Otvorim Visual Studio, chyba tam jedno okno ktore tam bolo den predtym. Otvorim browser a najskor musim odklepnut error, pretoze niekde hlada nejaky zabudnuty file.
Nedavno mi zase uplne prehadzalo "layout" po pripojeni na externy monitor. Vacsinou sa to chova konzistentne, ale pritrafila sa vynimka.
Znie to ako banality, ale podobnych sa vyskytne xy a ked rano zapnem PC s tym, ze idem robit veci do prace a miesto toho musim zase riesit nejaky vrtoch Windowsu, pokazi mi to najblizsie 2h.