minitest kvality DVD medii

Témy týkajúce sa procesorov, pamätí, grafických kariet, harddiskov...
vindy
Light Star
Light Star

minitest kvality DVD medii

Príspevok od používateľa vindy »

Robil som si testy DVD medii ako su na tom po par rokoch, ci ich treba prepalit alebo este nejaku dobu vydrzia a ked som uz mal nieco hotove, tak som sa rozhodol ze potestujem vsetko a spravim z toho taky maly preview roznorodosti kvalit medii
http://www.vindy.szm.sk/
hojko
Site Admin
Site Admin
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa hojko »

Zaujimave, len by ma zaujimalo ci vsetky media boli palene na rovnakej mechanike s rovnakym firmwarom, ze ci bola pouzita vzdy rovnaka rychlost napalovania a podobne..., hmm???
vindy
Light Star
Light Star

Príspevok od používateľa vindy »

tak vsetky media neboli palene na tej istej mechanike, pred 4 rokmi som mal inu mechaniku, ale pozitivne na tom je ze media boli palene len na NEC (Optiarc) mechanikach, takze ista podobnost tam bude

rychlost som pre kazde medium zvolil taku, aby bol vysledok co najkvalitnejsi, boli napr 16x media co dobre palili len 4x, ine napr 8x

len tak pre zrovnanie kvality je hned prvy test ARITA, take iste medium napalene 4x a 8x a aky fatalny rozdiel tam je :roll: a pritom to je 16x!!! medium.

najviac ma prekvalilo to noname medium, co som pred 4 rokmi kupil za smiesnych 40sk bez obalu a nedaval som mu zivotnost viac ako 6 mesiacov, ide dodnes a este ako dobre :P
audiotrack
VIP
VIP
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa audiotrack »

veľmi zaujímavý test, hlavne ma prekvapili noname disky.
hojko
Site Admin
Site Admin
Kontaktovať používateľa: