Robil som si testy DVD medii ako su na tom po par rokoch, ci ich treba prepalit alebo este nejaku dobu vydrzia a ked som uz mal nieco hotove, tak som sa rozhodol ze potestujem vsetko a spravim z toho taky maly preview roznorodosti kvalit medii
http://www.vindy.szm.sk/
minitest kvality DVD medii
tak vsetky media neboli palene na tej istej mechanike, pred 4 rokmi som mal inu mechaniku, ale pozitivne na tom je ze media boli palene len na NEC (Optiarc) mechanikach, takze ista podobnost tam bude
rychlost som pre kazde medium zvolil taku, aby bol vysledok co najkvalitnejsi, boli napr 16x media co dobre palili len 4x, ine napr 8x
len tak pre zrovnanie kvality je hned prvy test ARITA, take iste medium napalene 4x a 8x a aky fatalny rozdiel tam je
a pritom to je 16x!!! medium.
najviac ma prekvalilo to noname medium, co som pred 4 rokmi kupil za smiesnych 40sk bez obalu a nedaval som mu zivotnost viac ako 6 mesiacov, ide dodnes a este ako dobre
rychlost som pre kazde medium zvolil taku, aby bol vysledok co najkvalitnejsi, boli napr 16x media co dobre palili len 4x, ine napr 8x
len tak pre zrovnanie kvality je hned prvy test ARITA, take iste medium napalene 4x a 8x a aky fatalny rozdiel tam je
najviac ma prekvalilo to noname medium, co som pred 4 rokmi kupil za smiesnych 40sk bez obalu a nedaval som mu zivotnost viac ako 6 mesiacov, ide dodnes a este ako dobre
-
audiotrack
VIP
- Kontaktovať používateľa:
-
hojko
Site Admin