C&C Red Alert 3 | Command & Conquer | RTS

Singleplayer, multiplayer, novinky, návody...
Šu-Do
Redeemer
Redeemer
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Šu-Do »

XERXES napísal:Som laik ako zapnem tu firewall blokaciu prosim porad.
netusim aky mas firewall, ale najlepsie urobis ak vypnes siet, alebo odpojis sietovy kabel a si odrezany od netu.. je to to iste :)
Stenky
Professional
Professional

Príspevok od používateľa Stenky »

ti ludia tu hru robili asi s velkou davkou rajskeho plynu ked tam dali medvede, dela so strielaju pechotu ako parasutistov, harrier-MiGy a namiesto poradneho tanku tam za rusov behaju n-Nohe roboty.... a to som hral len ZSSR skirmish :(

tesim na laserovych panacikov s ryzackymi klobucikmi
piton
King
King

Príspevok od používateľa piton »

Stenky napísal:ti ludia tu hru robili asi s velkou davkou rajskeho plynu ked tam dali medvede, dela so strielaju pechotu ako parasutistov, harrier-MiGy a namiesto poradneho tanku tam za rusov behaju n-Nohe roboty.... a to som hral len ZSSR skirmish :(

tesim na laserovych panacikov s ryzackymi klobucikmi
jj, a k tomu este delfin ktory je silnejsi jak lod...
sovietman
Star
Star
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa sovietman »

Gangy napísal:No tak som to teraz skusal ale musim povedat ze sa mi to vobec nepaci. C&C seria je moja srdcovka ale toto je na mna prilis farebne a rozpravkove a neviem ake
už dvojka s tým začala :?
vauxhall
Medium Expert
Medium Expert

Príspevok od používateľa vauxhall »

hram za rusko a zatial som celkom spokojny s touto hrou ,,,odporucam ...
Waldo
Medium Star
Medium Star

Príspevok od používateľa Waldo »

vauxhall napísal:hram za rusko a zatial som celkom spokojny s touto hrou ,,,odporucam ...