netusim aky mas firewall, ale najlepsie urobis ak vypnes siet, alebo odpojis sietovy kabel a si odrezany od netu.. je to to isteXERXES napísal:Som laik ako zapnem tu firewall blokaciu prosim porad.
C&C Red Alert 3 | Command & Conquer | RTS
jj, a k tomu este delfin ktory je silnejsi jak lod...Stenky napísal:ti ludia tu hru robili asi s velkou davkou rajskeho plynu ked tam dali medvede, dela so strielaju pechotu ako parasutistov, harrier-MiGy a namiesto poradneho tanku tam za rusov behaju n-Nohe roboty.... a to som hral len ZSSR skirmish
tesim na laserovych panacikov s ryzackymi klobucikmi
A co konkretne na tom odporucas? Je to strasne nudna a odflaknuta hra podla mna. Kazda misia sa da vyhrat stylom ... postav 20 helikopter a vsetko znic (ano aj na hard obtiaznosti). Hra nema ziadny spad. Misie sa totalne opakuju. Len sa meni mapa. Dokonca si nedali ani namahu s nejakymi napadmi ako spestrit misie. Ak sa nemylim tak misie kde mas len malu skupinku vojakov bez zakladne tam su len 2 (za rusov). Ostatne su klasicke ubran sa utokom rozostavaj zakladnu zbombarduj nepriatela ... Ked to napriklad porovnam s kampanou prveho Tiberiana tak je toto totalny odpad. + ako bolo vyssie spomenute tak chodiace lode a laserovi vojaci s ryzovymi klobukmi no akoze lol.vauxhall napísal:hram za rusko a zatial som celkom spokojny s touto hrou ,,,odporucam ...