Pokec komunikator

O internete a sieťach, problémoch, nastaveniach...
Kamosko
Medium Expert
Medium Expert
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Pokec komunikator

Príspevok od používateľa Kamosko »

Ahojte mam takuto vec. Spravil som pokec komunikator. Soft ktory pracuje ako icq ale cita RP z pokecu jednoducho sa to tam napoji a ide. Celkom je to slusne lebo si tam viem ukladat historiu rp bez pluska atd... a navyse nemusim mat zapaty prehliadac...

Chcem sa spytat mohol by byt problem z nejakym zakonom ze by som mohol mat z toho problemy keby to pustim na verejnost ?
Gothar
Moderátor
Moderátor

Príspevok od používateľa Gothar »

V pravidlach nic take nevidim, takze ak to pustis do sveta bez toho, aby si na tom zarabal, tak by ti realne nemalo nic hrozit.
Kamosko
Medium Expert
Medium Expert
Kontaktovať používateľa:

GothaR napísal:V pravidlach nic take nevidim, takze ak to pustis do sveta bez toho, aby si na tom zarabal, tak by ti realne nemalo nic hrozit.
Dik.. a tak urcite by som to pustil zadarmo este k tomu spravim grafiku. Ale este to musim nejak lepsie zistit :) Nepotrebujem mat z toho problemy.
turtlak69
Guru
Guru

Príspevok od používateľa turtlak69 »

nie ze by som ti neveril, ale som zvedavy, kto do toho napise svoj login a password
Kamosko
Medium Expert
Medium Expert
Kontaktovať používateľa:

turtlak69 napísal:nie ze by som ti neveril, ale som zvedavy, kto do toho napise svoj login a password
Ako ked ti mam pravdu povedat vobec som pri tvorbe toho programu nad takouto vecou nerozmyslal. Robil som to koli robote lebo tam nemozem byt na pokeci. Robim programatora vo velkej firme a mat otvoreni pokec je dost suxs..

Navyse si mozes bez problemov pustit softy, ktore odstupuju vystupy z app na rozne ip a pokial to nebudu ip pokecu tak to nemusis pouzivat :)
turtlak69
Guru
Guru