Ako si urobit wifi doma

Ak potrebujete pomoc alebo poradiť, píšte sem (len PC, elektronika atď.)...
Andrejka66
Amateur
Amateur

Ako si urobit wifi doma

Príspevok od používateľa Andrejka66 »

Ahojte, chalani nevedeli by ste mi poradit ako to spravit co na to potrebujem? mam chello a chcela by som si urobit wifi doma. Som absolutny laik, bola by som rada keby ste mi povedali co presne potrebuje. Vdaka . Adka
jimmy_xp
King
King

Príspevok od používateľa jimmy_xp »

no potrebujes na to wifi router a wifi karty do pc respektive usb wifi adaptery

//ked si az uplny laik, najdi si niekoho kto ti s tym pomoze
Andrejka66
Amateur
Amateur

Mohol by si mi poradit nejaky strucny postu keby som kupila ten router mam doma stolovy PC a kupila som PDA s wifi, s bratom by sme to hadam zvladli. Myslis ze by nebol problem s chellom zistia to, treba to nahlasit? Diki Ada
black1
Medium Expert
Medium Expert
Používateľov profilový obrázok

Príspevok od používateľa black1 »

alebo si daj nieco taketo ako mam ja :D http://black1.szm.sk/wifi01.JPG , inac budes potrebovat router do ktoreho si privedies signal a potom ho rozosles bud po LAN alebo WIFI :) polopate aby si tomu pochopil :) potom uz len kupit hardware pre PC ktore chces napojit neake AP alebo karty...., na www.google.sk je toho dost precitaj si neake recenzie
jimmy_xp
King
King

black1 napísal:alebo si daj nieco taketo ako mam ja :D http://black1.szm.sk/wifi01.JPG , inac budes potrebovat router do ktoreho si privedies signal a potom ho rozosles bud po LAN alebo WIFI :) polopate aby si tomu pochopil :) potom uz len kupit hardware pre PC ktore chces napojit neake AP alebo karty...., na www.google.sk je toho dost precitaj si neake recenzie
:D tie anteny nemaju chybu, su na vsetky svetove strany :D