Antifa

Diskusie na politické témy...
JaJeNiektoIny
Light Professional
Light Professional
Používateľov profilový obrázok

Príspevok od používateľa JaJeNiektoIny »

Pinhead napísal:Teda podľa Teba som nacista, keďže ľudí posudzujem okrem iného aj podľa ich génov, rodiny (a jej správania, činnosti a eventuálnych porúch v nej), a veľmi často sa mi potvrdzuje, že debil splodí iba debila...... Inak povedané..... jablko väčšinou nepadá ďaleko od stromu.....
Keď poviem, že nacisti si myslia, že je to génmi, tak to neznamená, že každý, čo si myslí, že je to génmi je nacista... :roll:
A to podľa čoho súdiš človeka - správanie, činnosti, poruchy v rodine - to je len z malej časti spôsobené génmi. Hlavne to je o výchove, skúsenostiach, IQ, EQ, atď.... Aspoň to si myslím, podľa toho čo som doteraz preštudoval... Nie som na to odborník. Ale to asi nikto v tejto téme...
Pinhead
King
King

Príspevok od používateľa Pinhead »

Myslím si niečo iné, ale to už by som bol veľmi off-topic...... Takže ja Ti svoj názor (podložený určitými faktami a skúsenosťami) vnucovať nebudem.... Ostaňme u toho, že práve to, že máme na rôzne veci odlišné názory nás robí ľuďmi......
kali520
Darca
Darca

Príspevok od používateľa kali520 »

JaJeNiektoIny napísal:Kedy sem už prestanete dávať tieto úplne nepodstatné a zavádzajúce štatistiky? Veď keby sa Cigáň narodil a žil v prostredí v ktorom žijú slušní ľudia, tak z neho vyrastie tiež slušný človek. Keby sa necigáň narodil a žil v cigánskej osade, tak sa bude podobať na Cigáňov z osady... Čo tým chcem povedať - táto štatistika nehovorí o tom, že sú Cigáni väčší grázli ako necigáni. Hovorí akurát o tom, že kriminalita je väčšia na okraji spoločnosti. U nás na okraji spoločnosti žijú z väčšej časti Cigáni a preto tie čísla vyzerajú tak ako vyzerajú. Otázka je, prečo sú na okraji spoločnosti. Nacisti si myslia, že je to génmi. Ja si to nemyslím...