preinstalovanie windows

Ak potrebujete pomoc alebo poradiť, píšte sem (len PC, elektronika atď.)...
Sgt.Moody
Medium Expert
Medium Expert

Príspevok od používateľa Sgt.Moody »

Ahoj.

Ja mám tiež problém s pre-inštaláciou WinXP. Začalo sa to tým, že mám HDD SATA. To samozrejme vyžadovalo ovládače. Nejaké som mal v PC, ktoré som použil pri inštalácii keď som si kúpil SATA disk. Vtedy som mal tiež problém ale vyriešilo sa to. Len som zabudol ako. Takže, tieto SATA ovládače som pomocou nLite programu hodil na inštalačné CD WinXP a vytvoril zároveň aj nové WinXP CD aj s tými ovládačmi.
Celý rád, že to snáď bude fungovať som to pichol do mechaniky, resetol PC a zrazu mi vyhodilo, že sa nenašla mechanika :cry: . Skúsil som ju odinštalovať, nainštalovať ale nič.

Má prosím niekto nejaké riešenie ? Už vážne neviem ako s tým pohnúť.
Andrew007
Guru wannabe
Guru wannabe
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Andrew007 »

Akoze sa nenasla, mas to spravne zapojene?? ak to mas cez ATA tak sa pozri ci si to nedaval nahodou opacne..v Biose ti najde mechaniku ?? pri starte ti vypisuje log ?? :)
Sgt.Moody
Medium Expert
Medium Expert

Príspevok od používateľa Sgt.Moody »

Áno mám to správne zapojené. Keď som to skúšal dneska preinštalovať tak mi ju v pohode našlo. Keď som to skúšal neskôr tak už nenašlo. A v Biose mi ju našlo.

A či to mám cez ATA a mám to pozrieť či to nemám opačne tak tomu akosi nerozumiem. Kde mám čo pozrieť ?
Spelo
Novice
Novice

Problém pri reinštalácii

Príspevok od používateľa Spelo »

Páni,
pri reštarte začne bootovať z CD a potom napíše "stlač ľubovoľnú klávesu ...", ale klávesnica mi nejde ... stláčam, no on si ide ďalej ...
Samotná reinštalácia nestačí, pretože potrebujem rozdeliť disk, ale keď som ho dal iba preinštalovať, tak sa mi to nedalo ...

Skúste mi poradiť, ďakujem
Cojuk1
Novice
Novice

pomozte mi prosim vas

Príspevok od používateľa Cojuk1 »