Aké zbrane používajú pri nakrúcaní???

Čo beží v kine, rádiu, tv...?
Gregory House
Zablokovaný
Zablokovaný

Aké zbrane používajú pri nakrúcaní???

Príspevok od používateľa Gregory House »

Ahojte. Už som sa viackrát zamyslel nad tým, že aké zbrane používajú pri nakrúcaní akčných filmov.
Moje tipy sú:
Poplašné zbrane
Airsoft zbrane s plynovým pohonom (blow back)
Airsoft zbrane bez plynového pohonu.

Ak niekto pozná pravdu, prosím napíšte. Thanks. :smt071 :smt067 :smt068
Old Dirty Bastard
Guru
Guru
Používateľov profilový obrázok

Príspevok od používateľa Old Dirty Bastard »

skutočne zbrane a slepe naboje? hmm?
begbeee
Hardcore addict
Hardcore addict

Príspevok od používateľa begbeee »

No vôbec nie som nejaký odborník, ale myslím, že to dosť záleží aj od situácie a scény akú chcú natočiť.
Gregory House
Zablokovaný
Zablokovaný

Old Dirty Bastard napísal:skutočne zbrane a slepe naboje? hmm?
Moc sa v zbraniach nevyznam, len ma to zaujima

//autoeditácia príspevku ( 28 Jul 2009, 15:13 )
Myslím v tých prestrelkách
begbeee
Hardcore addict
Hardcore addict

Príspevok od používateľa begbeee »

No nevidím dôvod aby si nezastrieľali z reálnej pištole, keď chcú natočiť napr. strieľanie do prázdneho auta..napr. zjednodušene.

Ale samozrejme keď po niekom strieľajú určite to musí byť efektné, ale z hlavne môžu metať nanajvýš tak "oheň a síru" :D
Gregory House
Zablokovaný
Zablokovaný

Myslim, ze mi to staci
Gepid
Medium Professional
Medium Professional
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Gepid »

Pištoľ na prísavky :D

Podľa mňa asi tie reálne so slepími.
Hulkm
Professional
Professional
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Hulkm »

Pri natacani filmu Vrana sa stala nehoda a do skutocnej zbrane so slepymi nabojmi sa dostal pravy a zomrel hlavny herec Brandon Lee. Takze so mza tie skutocne zbrane a slepe naboje.
janulko
Medium Expert
Medium Expert

Príspevok od používateľa janulko »