Problém s rýchlosťou internetu

O internete a sieťach, problémoch, nastaveniach...
J.O.S.E
King
King
Používateľov profilový obrázok

Problém s rýchlosťou internetu

Príspevok od používateľa J.O.S.E »

zdravím :), najprv by som sa chcel ospravedlniť ak som zle zaradil temu, alebo ak tu takáto téma už je, mám problem s rýchlosťou internetu, ktorá pri sťahovaní filmov, hudby...je nižšia ako 30 kB/sek. a davnejšie takáto nebola, predpokladal som, že by to mohlo byť sposobené nejakým vírom ale stiahol som si a aktualizoval antivirový program a nepomohlo to, taktiež som si preinštaloval internet a stale je pomaly, neviem čo už mam robiť a moc sa do toho nevyznam, tak očakávam, že mi tu niekto poradi :)

btw. v týchto veciach som dosť laik, takže ak je to možne, tak vysvetlenie alebo návrhy na odstranenie problemu mi podavajte čo možno najpolopatickejšie, vopred vdaka :wink:
Gepid
Medium Professional
Medium Professional
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Gepid »

Ako sa ti podarilo preinštalovať internet? :D
//A skúšal si otestovať rýchlosť napr. na www.speedtest.net ? To ti hodí reálne čísla sťahovania.
J.O.S.E
King
King

Gepid - ok. vyskúšam, ale aj tak mi neda, že pred časom som 100 mega stiahol za 15 minut a teraz stiahnem rovnake množstvo za 1 hodinu, niekde zlom nastať musel a to by ma zaujimalo kde, ale aj tak vdaka :wink:
Gadelat
Light Professional
Light Professional
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Gadelat »

Tvoj provider? Tipujem narazenie na FUP.
vladenko007
VIP
VIP

Príspevok od používateľa vladenko007 »

No pesne ako povedal Gadelat akeho mas provajdera a aky mas program?
J.O.S.E
King
King

Internet mam od Orangeu, čo je to FUP :D , a teda ako vyriešim problem s rýchlosťou internetu?
Hellboy248
Guru wannabe
Guru wannabe
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Hellboy248 »

ta rychlost je pomala iba pri stahovani filmov? pokial mas Orange FoberNet tak sa divim, tam mi ide rychlost vzdy full
J.O.S.E
King
King