Výber ďalšej vysokej školy

O živote, snoch, životnom štýle, cestovaní...
zdravotnik
Light Professional
Light Professional
Používateľov profilový obrázok

Výber ďalšej vysokej školy

Príspevok od používateľa zdravotnik »

Takže pomaličky sa mi to skracuje (3. ročník). Tvrdo si idem za svojím cieľom ísť na právo, ale viete ako to tam chodí... (obáločka a už študujem :(). Mám semináre z dejepisu, matiky a angličtiny. Lenže ako viete, vždy treba mať niečo v zálohe, akú školu a odbor by ste mi odporučili? Na techniku moc nechcem ísť, lebo fyzika mi moc nejde a čo sa jazykov týka, tak tam som taký šedý priemer. Za rady Ďakujem :)
Runes
Addict
Addict
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Runes »

sorry ale tu ti nikto neporadi musis sa sam najst bo inak zo skoly uteces a nebude ta bavit ja som povodne siel na FEI na telekom potom som siel na strojarinu a tu studjem dodnes a paralelne studujem aj zachranara :-)
Vigor
King
King
Kontaktovať používateľa:

Re: Výber ďalšej vysokej školy

Príspevok od používateľa Vigor »

zdravotnik napísal:... (obáločka a už študujem :(). ...
Jezisi, uz som tu niekomu pisal. Ak sa tam chces dostat a nieco preto spravis, dostanes sa tam. Bodka. Zas nerobte z toho nejaky nemozny ciel, dostat sa na pravo, dostanes sa tam ako na hocijaku inu VS(nemyslim obory, kam beru 10, 30 pod. mnozstvo ludi). Na kazdej fakulte beru rocne 250-300 studentov, aj viac.
Runes
Addict
Addict
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Runes »

tak zrovna 300 studakov neberu vsade su aj take kde beru 25 na odbor napr masmedialka na UK. Ale co sa tyka prava mas Pravo na UK pravo v sladkovicove pravo na BVSP a neviem de sade este ked to tak strasne chces ist studovat tak mozes ist v poho na sukromnu a snazit sa nech dostanes stipko
Vigor
King
King
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Vigor »

Tych 250 az 300 som myslel pravnicke fakulty, moja chyba, ze som to neupresnil.
bolek
Guru
Guru
Kontaktovať používateľa: