Posilovanie alebo Bojové umenie?

O športe...
kevyn68
Medium Star
Medium Star

Príspevok od používateľa kevyn68 »

ja sa venujem aj bojovemu umeniu aj posilovaniu.
Ares011
Star
Star
Používateľov profilový obrázok

Príspevok od používateľa Ares011 »

Velmi dobra tema...ja chodim na WT 2x tyzdenne a posilku mam tiez 2 x do tyzdna a sem tam si chodim aj zabehnut a nie som ani nejaka korba ale ani zasa nejaky spunt...z toho boj. umenia som ziskal techniky uderov a v bitke je to omnoho ucinnejsie ako nejaky sil. hak aleob take daco... ked chces sa dobre vedet bit tak urcite boj. umenie ale zasa keby si fakt nejaky nabuchany ze su na tebe velmi videt svaly tak ten co by siel proti tebe by si asi 2 krat rozmyslel ci pojde alebo ne :lol:to co kali pisal ze niekomu vypichnut oci tka na WT sa to normalne ucime ale ani ja by som an to asi nemal odvahu...aspon som sa este nedostla do takej situacie ze by som to potreboval...
kevyn68
Medium Star
Medium Star

No ja to mam takto.pondelok:taekwondo
utorok:posilka
streda:posilka a taekwondo
stvrtok:posilka
piatok:taekwondo
sobota:muay thai
nedela:muay thai
PS:ten muay thai je taky mix s taekwondom.Naucil som sa tam spravne udriet,trenujem tvrdost uderu udery po priamke atd.rychlost.. vybusnost a dalsie podstate veci pri boji.Niesom este korba,ale pomaly zacinam priberat...
igorovic
Expert
Expert

Príspevok od používateľa igorovic »

dobry članok je tu
hughito
Redeemer
Redeemer

Príspevok od používateľa hughito »

Ja mám 3-krát do týždňa fitko ( pondelok, streda, piatok ) a 2-krát čínsky box - SANDA.
Celkom makačka.

A k tej základne otázke : To bojové umenie je určite dôležitejšie pri bitke ako to byť nabúchaný.
igorovic
Expert
Expert

Príspevok od používateľa igorovic »