Posilňovanie | Bodybuilding | Gainer | Kreatín | Fitness

O športe...
Natrezim
Medium Star
Medium Star
Používateľov profilový obrázok

Re: Posilovanie

Príspevok od používateľa Natrezim »

Zdravím
Cvičím už skoro 3. mesiac. Mám 17, váha:cca 62, výška:178. Prvý mesiac to bol taký FB tréning a učil som sa hlavne techniku ( niektoré veci som začal správne cvičiť až prednedávnom :/ ) Teraz mám plán na 3 dni v týždni (Po, Str, Pia) a to:
1. Deň - hrudník, biceps
2. Deň - chrbát, triceps
3. Deň - nohy ramená
Každý deň sú aj dva cviky na brucho. Piatok iba jedny a to sú také tie na boky ( Ja osobne to volám bočáky :D )
Stravu som zatiaľ nejako ešte neriešil keďže sa ešte aj stravujem v školskej jedálni :) Ale rád by som sa aj na to opýtal, čo by som mal jesť - hlavne pribrať teda lebo tenký som no.
Iniciatívu do cvičenia mám len potreboval by som niekoho kto by mi trocha poradil. Keďže som čítal príspevky dozadu a aj z iných fór a stránok mám s toho teda fešný guláš. Hlavne by som potreboval vedieť ako cvičiť.
ColdRain
Addict
Addict

Príspevok od používateľa ColdRain »

kasli na ten split a venuj sa dalej tomu FB najdi si nejaku konkretnu rutinu ktoru pojdes a jedz vsetko co vidis, hlavne vela masa, vajec, tvarohu, cestovin, ale neobmedzuj sa v nicom...
kali520
Darca
Darca

Príspevok od používateľa kali520 »

No hlavne zmen ten mizerny trening co ides a daj tam nejake full body bud HST alebo TBT to je vhodne pre zaciatocnikov.

Co sa tyka zrania nebudem sa tu rozpisovat nejakymi presnym gramazmi coho a kedy presne, chces pribrat jednoducho zer, a to vela najlepsie maso, vajcia, tvaroh to je zdroj bielkovin a ryzu, zemiaky, ovsene vlocky atd to je zdroj sacharidov.

Pre motivaciu aby si ozaj zral vela si precitaj stary dobry velkovykrm:
http://new.biomag.sk/show_article.php?id=95
http://new.biomag.sk/show_article.php?id=171

Inak neni mi jasne s cim mas problem ci s konkretnym treningom alebo s technikou cvikov. S treningom ti poradim, s technikou asi tazko tu na fore.