Ekonomická univerzita v Bratislave

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
llina
Amateur
Amateur

Ekonomická univerzita v Bratislave

Príspevok od používateľa llina »

študujem Fakultu podnikového manažmentu na tejto univerzite, chcela som sa spýtať či ju tu tiež niekto študuje a má tiež ten pocit, že človek by sa mohol naučiť aj všetko naspamäť na tej škole čo požadujú a itak najlepšie prechádza s déčkami a éčkami??..mám ten pocit, že je tam strašná nespravodlivosť čo sa skúšania týka, nemám pocit, že by som niekedy nejakú skúšku podcenila a napriek tomu mať tam áčko alebo béčko je dosť veľký problém, zaujímalo by ma či má niekto podobný názor
Scorpion90
King
King
Používateľov profilový obrázok

Re: Ekonomická univerzita v Bratislave

Príspevok od používateľa Scorpion90 »

no ja som tuto fakultu minuly rok vystudoval - este za znamky, nie za pismenka, a poviem ti ze okrem pani doc. Srsnovej a pana prof. Slavika sa vsade da dostat dobra znamka aj bez ucenia. A nas rocnik mal pocit, ze ti co su po nas, to maju o poznanie lahsie - napr. nemali skusku z matiky :roll: . My sme aspon nemuseli robit bakalara :D
llina
Amateur
Amateur

Scorpion90 napísal:no ja som tuto fakultu minuly rok vystudoval - este za znamky, nie za pismenka, a poviem ti ze okrem pani doc. Srsnovej a pana prof. Slavika sa vsade da dostat dobra znamka aj bez ucenia. A nas rocnik mal pocit, ze ti co su po nas, to maju o poznanie lahsie - napr. nemali skusku z matiky :roll: . My sme aspon nemuseli robit bakalara :D
no tak ja som teda skúšku z matiky mala a tak ťažkú, že ju prenášalo 100 ludí, u nás oslavuje ten kto nič neprenáša, nie ten kto má áčka, lebo takých je asi 1%, mám úplne iný názor
Stoporko
VIP
VIP
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Stoporko »

Len také podpichnutie/poznámka na okraj/rozveselenie počas zápočtového týždňa: náš profák matiky (Košinár, učí na matfyze) nám vravel, že Ekonomická univerzita je, čo sa týka matematiky, len taká lepšia stredná škola :)